Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ολα ειναι καλυτερα ...

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:28 π.μ.
ειμαι καλυτερα απο ποτε, αλλαξε η ζωη μου γιατι αποφασισα πως δεν μπορω να κανω τα πικρα γλυκα και τα αναλατα πιπερατα, ζω απο την αρχη, ξαναγεννηθηκα γιατι το ηθελα και η μανα μου με ξαναγεννησε γιατι οπως ειπε << τετοιο παιδι δεν θα ξανακανω >>

η ζωη ειναι τοσο ομορφη οσο θελουμε εμεις ...

δεν εχω ακομα internet στο σπιτι γιατι ειχα αλλες προτεραιοτητες πιο ουσιαστικες , δεν σας ξεχνω αλλα χρειαστηκε λιγο να ασχοληθω με την ασπουλα , γιατι πολυ παραμελημενη την ειχα σας φιλω ...

13 σχόλια:

Μαiρη on 16 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:49 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου, σου εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!Πολλά φιλάκια!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη on 16 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:13 π.μ. είπε...

Χάρηκα που είδα το σχόλιο.
Κοιτάζω και βλέπω ανάρτηση!!!
Ασπούλα μας έλειψες!!!!
Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!
Φιλιά, φιλιά,φιλιά!!!!!!!

mia maria on 16 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:49 μ.μ. είπε...

Χαίρομαι που είσαι καλά κοριτσάκι! Εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν καλά! Καλές γιορτές να έχεις:)

πουαντερι on 16 Δεκεμβρίου 2010 στις 10:55 μ.μ. είπε...

Αχ μωρε Ασπα!

Μαiρη on 24 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:07 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου ήρθα να σου ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία!!!Πολλά φιλάκια!!!

kiki on 1 Ιανουαρίου 2011 στις 6:32 π.μ. είπε...

Άγια κάνεις που ασχολείσαι με σένα!
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Evie on 3 Ιανουαρίου 2011 στις 10:53 π.μ. είπε...

Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος 2011! Καλή αρχή στη νέα σου ζωή!

πουαντερι on 10 Ιανουαρίου 2011 στις 12:12 π.μ. είπε...

Φιλακια και καλη νεα σε ολα χρονια!!!

Μαίρη (Ginger) on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 10:46 μ.μ. είπε...

Καλώς όρισες Ασπα, έρχομαι συστημμένη απ'τη Γιαγιά Αντιγόνη που πολύ εμπιστεύομαι τη γνώμη της. Κι άλλη μιά φορά βεβαίως σωστά με συμβούλεψε. Σε βλέπω γεμάτη κουράγιο και διάθεση κι είμαι σίγουρη πως ότι κι αν ήταν αυτό που έριξες πίσω σου, θα είσαι πολύ καλά από δω και πέρα. Εχεις κι εμάς όμως μη το ξεχνάς. Είμαστε μιά ακόμα αγκαλιά ανοιχτή γιά σένα. Να περνάς καλά. Εδώ γύρω θα είμαι συνέχεια μη νομίζεις χαχαχα. Καλή σου μέρα!

Μαίρη (Ginger) on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 10:48 μ.μ. είπε...

Καλή σου Χρονιά (το ξέχασα συγνώμη). Ισως γιατί όπως σε "άκουσα" μου φάνηκε ότι σίγουρα θα ειναι πολύ καλή η δική σου χρονιά που ούτε ευχή δεν χρειαζόταν χαχαχα!

Maria on 11 Ιανουαρίου 2011 στις 11:42 μ.μ. είπε...

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟΟΟΟΟΟΟΟ!

marilise on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 12:08 π.μ. είπε...

καλώς όρισες ξανά , καλή χρονιά γεμάτη δημιουργία !!!!!

dhmhtra on 12 Ιανουαρίου 2011 στις 3:30 π.μ. είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!
Ευχομαι την καινούρια χρονιά όλα να σου έρθουν όπως τα θέλεις.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare