Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Χασκα οπως Πασχα !!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 12:51 μ.μ.
Καλησπερα , σε ολους ! Τι μου κανετε , ετοιμαζεστε για τον μπακαλιαρο και τη σκορδαλια? Εγω τα ψωνισα σημερα το απογευμα για να μη παω τελευταια στιγμη αυριο που θα γινεται χαλασμος. Θα φαμε στο σπιτι μας φετος , αλλα αργα το μεσημερι μιας κι ο Νικος σχολαει στις 16.00, εγω εχω ρεπο αλλα καλυτερα να μην ειχα... τι γιατι? γιατι θα δουλευω και το Μ.Σαββατο και την Κυριακη του Πασχα.

Βεβαιως βεβαιως εχω βαρδια 14.00-22.00, οποτε μονο Ανασταση θα προλαβω Πασχα ουτε για αστειο θα κανω Χασκα φαινεται, του πεσανε και τα αυτια του Νικου μολις του το ειπα. Τελος παντων σταματαω τη γκρινια γιατι δε μου αρεσει αυτο που κανω.

Σημερα ανακαλυψα ενα νεο ειδος τρομοκρατιας καθως επεστρεφα απο τη δουλεια μου. Επειδη βιαζομουν λοιπον γιατι ειχα να κανω ψωνια ειχα και RDV με τη πεθερα μου , ειπα να παρω taxi για να προλαβω.

Κι εκει που πηγαιναμε και πηγαιναμε λοιπον , ξαφνικα βλεπω στο δρομο κατι ανθρωπους , με τεραστια μπρατσα , παστωμενους με λαδια για να γυαλιζουν , ντυμενοι με φορμες κολλητες για να διαγραφει στο σωμα , καδενες στο χερι , χαμηλωμενα αυτοκινητα κι ενα περπατημα , που γεμιζε τον τοπο μαγκια . Μου εκανε τοσο εντυπωση και το χειροτερο ειναι οτι ειχαν παρκαρει τα αυτοκινητα τους με τετοιο τροπο που δεν μπορουσες να περασεις .

Επρεπε δηλαδη να ντους κοιταξεις με βλεμμα γεματο παρακαλια προκειμενου να σε αφησουν. Μα ειμαστε στα καλα μας , τι γινεται , σε πολεις που ζουν ανθρωποι απλοι και καθημερινοι, εμφανιζονται τυποι τετοιου ειδους μερα μεησμερι και σκορπουν τον πανικο στο περασμα τους? και ηταν πολλοι πανω απο 15 ατομα.

Εκει που ηταν μαζεμενοι εχει ενα φροντιστηριο ξενων γλωσσων και τα παιδια ειχαν λουφαξει, δε συζητω για τους μαγαζοτορες που εκεινοι την ωρα πηγαιναν να ανοιξουν τα μαγαζια τους.Τι να πω πια ?

Αν αυτο δεν ειναι νεο ειδος τρομοκρατιας τοτε τι ειναι ?

8 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη on 23 Μαρτίου 2010 στις 11:56 μ.μ. είπε...

Αυτή η επίδειξη μαγκιάς για ποιο λόγο γίνεται;
Νέα μόδα πλάκωσε;
Σε φιλώ και μη στεναχωριέσαι για τα σχέδια που άλλαξαν.
Ο Νίκος θα περιμένει το κορίτσι του για την Ανάσταση.
Στις μανούλες χαιρετίσματα.

mia maria on 24 Μαρτίου 2010 στις 5:10 π.μ. είπε...

Άλλο και τούτο! Καινούρια κόλπα! Τι να πεις!
Μη στεναχωριέσαι για το Πάσχα, να είστε καλά και θα περάσετε πολλές Πασχαλιές μαζί! Χρόνια πολλά για αύριο!

Πλεκτο Εγκωμιο on 24 Μαρτίου 2010 στις 9:14 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου εσύ να είσαι καλά και του χρόνου θα είναι καλύτερα!!! Όσο για τη μαγκια.... τι να πεί κανείς!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 24 Μαρτίου 2010 στις 9:39 π.μ. είπε...

@Μαιρη ,
καλως ορισες Μαιρη μου χρυσοχερα , βλεπω το γιλεκο και δεν το χορταινω, κι η μητερα μου νηστευει αλλα η κολοκυθοπιτα ειναι νηστισιμη μπορεις να κεραστεις αφοβα, θα τα λεμε συνεχεια τωρα, φιλια πολλα πολλα !!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 24 Μαρτίου 2010 στις 9:41 π.μ. είπε...

@Γιαγια Αντιγονη
δε ξερω ρε γιαγια, επρεπε να τους εβλεπες , να τους αστραψω μια να τους φυγουν τα δοντια, κατι θα θελανε παντως , δεν εξηγειτε διαφορετικα !!!!! θα δωσω στο ΚΑΠΗ μου πολλα φιλια αυριο τους πηρα και σημαιακια ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 24 Μαρτίου 2010 στις 9:43 π.μ. είπε...

@big mama
αλλα κολπα απο τα φουσκωτα αγορια, δε στεναχωριεμαι μωρε αλλα οσο να πεις μου κακοφαινεται, χρονια πολλα για αυριο, και κατι εμαθα πως θες παρεα για την Ευρυπιδου? κι εγω τι κανω εδω ε?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 24 Μαρτίου 2010 στις 9:44 π.μ. είπε...

@πλεκτο εγκωμιο
φιλη μου...τι να κανω αφου ετσι βγηκαν οι βαρδιες ?
για τη μαγκια αστα θα τους δεις κι εσυ καμια μερα, φιλια στο Λιλη μου

πουαντερι on 31 Μαρτίου 2010 στις 11:45 μ.μ. είπε...

Καλη Ανασταση!
Με υγεια!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare