Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

οι κατσαρολες της Ασπας

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:54 π.μ.
Μεσημερι Κυριακης, βροχερο μα τοσο οικειο ταυτοχρονα. Το στοιχειο μου, η βροχη αυτη που παντα με λυτρωνει ετσι οπως εκεινη ξερει, αυτη που βαζει τις σκεψεις σε ταξη και που οταν ερχεται ο αερας με προσκαλουν για μια βολτα μαζι τους, οι τρεις μας , η βροχη , ο αερας κι εγω , μια βολτα που κραταει χρονια τωρα. Ενα ατυπο ραντεβου, ποσα τους εχω , ποσο με εχουν βοηθησει, ποσα δακρυα μου στεγνωσαν , ας ειναι καλα θα τους ειμαι παντα πιστη ...

Σημερα ομως ηρθα για να σας παρουσιασω και το νεο μου blog << οι κατσαρολες της Ασπας>>, αυτο το bolg εχει στοχο να μοιραζεται μαζι σας τις καθημερινες μου συνταγες, μα και τις πιο ιδιατερες που συντροφευουν τις γιορτες μας , τα τραπεζια μας και διαφορες αλλες οικογενειακες και μη εκδηλωσεις.

Για να γινει το νεο μου blοg αλλα και να ανανεωθει το παλιο με βοηθησε ο παλιος μου συναδελφος Νικος, τον ευχαριστω πολυ για το χρονο του , ευχομαι να το απολαυσετε οσο κι εγω , σας προσκλαω λοιπον στο καινουριο μου blogοσπιτο για ενα γλυκακι , σας περιμενω.

15 σχόλια:

elenilarisa on 14 Μαρτίου 2010 στις 6:38 π.μ. είπε...

Καλοριζικο το νεο σου μπλοκ εδω θα ειμαστε να το διαβαζομαι και να δημιουργουμε

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Μαρτίου 2010 στις 7:34 π.μ. είπε...

@elenilarisa
ω ! εισαι και πρωτη αρα θα παρεις μεγαλο κομματι απο το γλυκακι , να εισαι καλα , καλες δημιουργιες !

πουαντερι on 14 Μαρτίου 2010 στις 9:20 π.μ. είπε...

Καλοριζικο απο εδω γιατι εκει δεν μπορω να αφησω σχολιο κατι εχει.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ on 14 Μαρτίου 2010 στις 10:33 π.μ. είπε...

Καλορρίζικο το νέο σου "παιδί".
Θα είμαι τακτικός.
Καλή εβδομάδα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Μαρτίου 2010 στις 11:27 π.μ. είπε...

@πουαντερι
ευχαριστω αλλα τι εχει μωρε?, το σκασμενο , και δεν μπορω να το φτιαξω , θα μιλησω αυριο μ ετον συναδελφο να δω τι γινεται !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Μαρτίου 2010 στις 11:28 π.μ. είπε...

@ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
καλη εβδομαδα , καθε αρχη και δυσκολη, η πουαντερι λεει πως δεν μπορει να αφησει σχολια μαλλον κατι εχει , θ ατο κοιταξω αυριο , φιλια πολλα

mia maria on 14 Μαρτίου 2010 στις 4:46 μ.μ. είπε...

Καλορίζικο το μαγειρικό σου μπλόγκ και με γεια το νέο λουκ εδώ! Καλή εβδομάδα Ασπα!

Γιαγιά Αντιγόνη on 15 Μαρτίου 2010 στις 1:08 π.μ. είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!
Ασπούλα μου με το καλό να με μάθεις να μαγειρεύω!
Αλήθεια σου λέω, τελευταία τα έχω ρίξει στον κόκορα.
Χάρηκα κοριτσάκι μου!

Πλεκτο Εγκωμιο on 15 Μαρτίου 2010 στις 2:13 π.μ. είπε...

Μπράβο Ασπούλα μου και καλορίζικο!! Φιλάκια πολλά πολλά! Καλημερούδια και καλή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ on 15 Μαρτίου 2010 στις 3:32 π.μ. είπε...

Καλορίζικο!!!
Περιμένουμε να απολαύσουμε τις νοστιμιές σου!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

kiki on 15 Μαρτίου 2010 στις 10:54 π.μ. είπε...

Καλορίζικοοοοοοοοο!

Betty's Cuisine on 15 Μαρτίου 2010 στις 12:42 μ.μ. είπε...

Καλορίζικο σου εύχομαι, καλή αρχή!
Θα τα λέμε ανελλιπώς!

Unknown on 17 Μαρτίου 2010 στις 6:08 π.μ. είπε...

Γειά σου Άσπα!!!! Πολύ όμορφο το νέο σου blog!!! Να σε ρωτήσω είναι δύσκολο να διακοσμείς σαγιονάρες? Θέλω και γω να μάθω, το βρίσκω πολύ δημιουργικό!!!! Μπορείς να βάλεις φωτο με τις σαγιονάρες?

CHEF AT THE MARCHE BISTRO on 19 Μαρτίου 2010 στις 7:46 π.μ. είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ...ΣΤΑ ΟΡΗ Κ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ...ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ...ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ Μ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ..ΑΓΓΙΞΕ ΜΕ Ν ΝΙΩΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO on 19 Μαρτίου 2010 στις 7:48 π.μ. είπε...

ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ...ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΠΛΟΚ...ΑΧ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΧΥΝΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ...

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare