Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

να τα εκατοστησω....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:21 π.μ.
Καλημερα σε ολους και χρονια μου πολλα , να ζησω , να τα εκατοστησω , και να σας χαιρομαι!Ναι , μωρε εχω γενεθλια σημερα , σαν σημερα πριν απο 30 χρονια η μανουλα μου με εφερε στον κοσμο !Η διαδρομη μου μεχρι τωρα στη ζωη , με αρκετες δυσκολιες θα ελεγα, γεματη παντα με σκεψεις και ελπιδες πως τα επομενα που θα ερθουν θα ειναι καλυτερα απο τα τωρινα αλλα και τα χτεσινα.Η πιο ομορφη μερα της ζωης μου εως σημερα η μερα που παντρευτηκα , γεματη λαμψη , φωτα, χαμογελα κι ευχες! Ετσι ευχομαι να ειναι και οι επομενες ημερες της ζωης μου. Οπως καταλαβατε ειμαι σπιτι και σημερα διοτι, παλι ειμαι αρρωστη αυτη τη φορα με λαιμο , μυτη , πονοκεφαλο και πυρετο.Δεν προλαβα να σηκωθω απο τη μια ιωση τσουπ κατευθειαν στην αλλη. Περιμενω τη μαμα μου σημερα να μου φερει την καθιερωμενη τουρτα που θα σβησω το βραδυ, ειπαμε με το Νικο σημερα να παραγγειλουμε φαγητο μιας κι ειναι τα γενεθλια μου και ειμαι κι αρρωστη , ωραια θα περασουμε κι ετσι , πρωτη φορα ομως ειμαι αρρωστη στα γενεθλια μου, τι να κανουμε συμβαινουν κι αυτα . Το Σαββατο πηγα στην φιλεναδιτσα μου το πλεκτο εγκωμιο, περασαμε πολυ ομορφα ειπιαμε καφεδες , φαγαμε διαφορα γλυκισματα, παιξαμε με το μικρο της , πλεξαμε η καθε μια το δικο της πλεκτο, με βοηθησε να κατανοησω μεχρι που πρεπει να πλεξω ενα πουλοβερ για να κανει V , ολα μια χαρα. Την Κυριακη πηγαμε στον αδελφο μου , να δουμε και τη νυφη μου που εχει γινει η καημενη σαν αεροστατο κι αυτο το μωρο δε λεει να βγει. Της πηγαμε τα δωρακια της , ενα φωτιστικο φτιαγμενο απο τα χερακια μου εναν καθρεφτη επισης απο τα χερακια μου και σεντονακια, κουβερτουλα και τα σχετικα. Της αρεσαν παρα πολυ . Της ειπε ο γιατρος της αν δεν γεννησει εως την Πεμπτη μονη της , την Παρασκευη θα την βαλει μεσα, αντε να δουμε .Σημερα ομως γεννησε και η παιδικη μου φιλη η Κατερινουλα μου, τις διδυμες κορες της , αλλα δεν μπορω να παω να την δω , μετα ομως θα παω να ζουληξω τις μπεμπουλες της. Νομιζω αυτα ειναι τα νεα μου.Θα βγαλω φωτογραφιες απο την τουρτα μου και ελπιζω καποια στιγμη να μαθω να τις ανεβαζω . Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων για τις ευχες σας !!!!!!!!!!!!!!!!!

27 σχόλια:

Asteri (Maria) on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:14 π.μ. είπε...

Να χιλιάσεις!!! ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!!
Περαστικά σου και σιδερένια!

Unknown on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:30 π.μ. είπε...

Χρόνια πολλά!!! Να τα εκατοστήσεις με υγεία και κάθε ευτυχία!!! Με το καλό το μωράκι που περιμένετε!!!!

Εφη on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:48 π.μ. είπε...

χρονια σου πολλα, χρονια καλα και χρονια ευτυχισμενα να ζησεις , με τους ανθρωπους που αγαπας.
καλο σου απογευμα, καλα να περασετε και περαστικα σου.

RedHat on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:54 π.μ. είπε...

Να τα χιλιάσεις, χρόνια σου πολλά ..
να σε χαίρονται οι αγαπημενοι σου.
(η μαμα σου κι εγω γεννησαμε την ιδια μερα με λιγα χρόνια διαφορά)
περαστικά σου και να περασετε αξέχαστα σήμερα.

Γιαγιά Αντιγόνη on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:58 π.μ. είπε...

Κοριτσάρα μου, να ζήσεις πολλά και όμορφα χρόνια!!!
Να έχεις τον Νίκο να σου κρατά το χέρι.
Να χέρεσαι και τα γεννητούρια και με το καλό η αναμονή, στη νύφη σου.
Πολλά φιλάκια και περαστικά!!!!!

b|a|s|n\i/a on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 5:09 π.μ. είπε...

χιλιόχρονη!!! πάντα με υγεία. πολλή πολλή αγάπη. και πάντα με τόση ευτυχία που να μην αντέχεις άλλο. :))
χρόνια σου καλά. πολλά. αμέτρητα.
και γρήγορα περαστικά!! (όχι τα χρόνια. που είσαι ακόμα άρρωστη ;)))

Σοφία Αρμελινιού on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 5:42 π.μ. είπε...

Χρόνια
Χρυσά
Χαρούμενα!!!!!!!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 6:03 π.μ. είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλά, με υγεία και πολλούς καλούς φίλους.
Από την τούρτα σου (της μαμάς!!), παίρνω ένα πολύ μικρό κομματάκι και φεύγω τρέχοντας, για να μ πάρω άλλο.
Να τα χιλιάσεις!!!!!!!!!

Δημιουργία on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 9:11 π.μ. είπε...

Χρονια πολλα, να τα εκατοστησεις και να χαιρεσαι ο,τι αγαπας.Περαστικα σου και παλι, φετος βαλθηκες να περασεις ολες τις ιωσεις.

XRYSOULA on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 10:00 π.μ. είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Dorothy on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 12:42 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dorothy on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 12:43 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά και καλά! Να τα χιλιάσεις. Και βέβαια γρήγορη ανάρρωση από την ίωση!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 12:54 μ.μ. είπε...

πολύχρονη, να είσαι γερή και ευτυχισμένη με τον αντρούλη σου

mia maria on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 1:13 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσεις! Πάντα ευτυχισμένη όπως τη μέρα του γάμου σου!
Περαστικούλια!

Πλεκτο Εγκωμιο on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 1:18 μ.μ. είπε...

Άσπα μου να τα εκατοστήσεις!! Οτι επιθυμείς σου εύχομαι με υγεία, ευτυχία και αμέτρητες χαρές στην οικογένειά σου!

Περαστικούλια σου! Έγώ σήμερα σηκωθηκα, με κόλλησε ο μικρός βλέπεις! Φιλάκια πολλά πολλά

ΕΛΕΝΑ on 6 Οκτωβρίου 2009 στις 4:28 μ.μ. είπε...

Χιλιόχρονη, εύχομαι ότι επιθυμείς!
Να ζήσουν τα μωράκια της φιλεναδίτσας σου και με το καλό να γεννηθεί και το μωράκι που περιμένετε!

Lila Xagorari on 7 Οκτωβρίου 2009 στις 11:26 π.μ. είπε...

Nα τα εκατοστήσεις, να είσαι πάντα γερή και τυχερή να ζήσεις στη ζωή σου μόνο χαρές!

πουαντερι on 7 Οκτωβρίου 2009 στις 1:17 μ.μ. είπε...

Να σε χαιρομαστε καλεεεε!!!!!!!
ποτε θα πιουμε εκεινον τον καφε να σε δω;!

Teteel on 7 Οκτωβρίου 2009 στις 2:32 μ.μ. είπε...

Χρόνια σου Πολλά και Καλά. Να είσαι πάντα χαρούμενη, γερή και δημιουργική όπως τώρα. Να έχεις πάντα αγάπη στην ζωή σου και όλα σου τα ονειρα να πραγματοποιηθούν. Πολλά φιλιά.

ΑΧΤΙΔΑ on 8 Οκτωβρίου 2009 στις 5:00 π.μ. είπε...

Συγνώμη φίλη μου που ήρθα αργά να σου πω τις ευχές μου, να ζήσεις καλή μου και ..χρόνια καλά ..μεγάλη να γίνεις με ..βαμμένα μαλλιά, παντού να σκορπίζεις αγάπη και σχόλια,και όλοι να λένε ...η φίλη μας των μπλογκς.

Anastasia's dolls on 8 Οκτωβρίου 2009 στις 2:51 μ.μ. είπε...

Xρονια σου πολλα γεματα αγαπη και ευτυχια !Περαστικουλια σου !

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά.
Μέχρι τώρα βέβαια που γράφω εγώ θα είσαι ήδη καλά, οπότε ας μείνουν περαστικά τα άσχημα.
Καλή λευτεριά στη νύφη σου και πάντα υγεία.

Καλό Σ/Κ :)

kiki on 10 Οκτωβρίου 2009 στις 3:08 μ.μ. είπε...

Να τα χιλιάσεις!

Aspa on 11 Οκτωβρίου 2009 στις 7:24 π.μ. είπε...

Χρόνια πολλά κι από μένα :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on 13 Οκτωβρίου 2009 στις 3:26 π.μ. είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΓΙΟΡΤΗ.ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΤΥΧΙΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.

Maria B. on 16 Οκτωβρίου 2009 στις 7:06 π.μ. είπε...

χρονια πολλά κουκλιτσα μου !!!

Με το καλό το μωράκι !!!


καλό σ/κ

πουαντερι on 18 Οκτωβρίου 2009 στις 1:24 π.μ. είπε...

Που εισαι καλε;;;;;
καλα εισαι;

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare