Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

τα νεα μου

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:40 π.μ.
Καλησπερα σε ολους, εχω νεα .... Γυρισε ο Νικος απο την Κυπρο , μαυρος κατραμι και αδυνατος σαν τα παιδια της Ουγκαντα. Τελος παντων φτανει που ηρθα και περναμε ομορφα. Στις 14 Αυγουστου , φευγουμε για διακοπουλες μια βδομαδα στο Αγκιστρι, με τη Φιονουλα φυσικα μαζι μας μιας και το ξενοδοχειο δεχεται ζωακια.Στις 28 Ιουλιου ειναι η τελευταια μερα μου στη δουλεια , φευγω μετα απο 5 χρονια , αχ στεναχωριεμαι απο τη μια αλλα απο την αλλη θα κανω μια καινουρια αρχη στη ζωη μου. Στις 24 Αυγουστου ξεκινω σαν γραμματεας στο εργαστηρι που ολο το χειμωνα μου χαρισε ομορφες στιγμες, αχ η δασκαλα μου θα με μαλωσει για τις απουσιες που εχω κανει αλλα εχω τρεχαματα εδω μεχρι να κλεισω τη μια εκκρεμοτητα θυμαμαι την επομενη , οσο να πεις μετα απο 5 χρονια ολο και κατι θα εχω να αφησω στον επομενο. Θα κανετε λοιπον λιγουλακι υπομονη μεχρις οτου να βαλω υπολογιστη στο σπιτι μου και να τα λεμε απο εκει. Σας φιλω και θα τα πουμε το συντομοτερο.Μη με ξεχασετε ομως ε και κλαιω μετα ...

9 σχόλια:

b|a|s|n\i/a on 23 Ιουλίου 2009 στις 5:58 π.μ. είπε...

καλές είναι οι αλλαγές στην δουλειά. ειδικά προς το καλύτερο. πανέμορφα να περάσετε. να ξεκουραστείτε. να γεμίσετε όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές!
και μην ανησυχείς. δεν ξεχνιέσαι εύκολα. ;))
φιλιά πολλά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 23 Ιουλίου 2009 στις 6:27 π.μ. είπε...

όμορφα και ευχάριστα και τα νέα σου, ποιός σας φτάνει τώρα με το Νίκο σου!!!!!
καλή αρχή να κάνεις στη νέα σου δουλειά, νέο ξεκίνημα, νέες γνωριμίες, μια χαρά θα είσαι.
πολύ πολύ όμορφα να περάσεις στις διακοπές σου
δε σε ξεχνάμε, περιμένουμε τα νέα σου...όσο και να καθυστερήσεις εμείς εδώ θα είμαστε!!!!!!!!!
πολλά πολλά φιλάκια

πουαντερι on 23 Ιουλίου 2009 στις 8:09 π.μ. είπε...

Φιλακιαααααα!!!!!
χαιρομαι πολυ για την νεα σου δουλεια!!! μπραβο!!!!
Κανω ακομα διακοπες αλλά στα κλεφτα μπηκα να δω τι κανετε.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ on 23 Ιουλίου 2009 στις 8:18 π.μ. είπε...

Καλές διακοπές, καλά να περάσετε.
Ευχές για την νέα θέση, όταν γυρίσεις και δώσεις σήμα.

ΥΓ: Κι εγώ διαλέγω ξενοδοχεία που δέχονται κατοικίδια, έστω και αν δεν τα έχω μαζί μου. Έτσι για την ενίσχυση τους..

ΕΛΕΝΑ on 23 Ιουλίου 2009 στις 3:29 μ.μ. είπε...

Καλώς τον δέχθηκες τον καλό σου!!
Ευχάριστες αλλαγές στην ζωή σου, σου εύχομαι όλα να πάνε όπως θέλεις εσύ!
Φιλιά!

elie on 24 Ιουλίου 2009 στις 1:53 π.μ. είπε...

Καλή αρχή στην καινούρια σου δουλειά!

kiki on 25 Ιουλίου 2009 στις 10:51 π.μ. είπε...

Καλώς τον δέχτηκες! Καλά να περάσετε στις διακοπές σας και στη νέα σου δουλειά!

Δημιουργία on 26 Ιουλίου 2009 στις 10:18 π.μ. είπε...

Καλως τον δεχτηκες τον Νικο σου.Καλες διακοπες να εχετε και καλο ξεκινημα στη νεα σου δουλεια.

mariak on 27 Ιουλίου 2009 στις 1:21 π.μ. είπε...

...Καλημέρα Ασπούλα....καλώς τον δέχτηκες τον καλό σου. Εύχομαι όλες οι αλλάγες στη ζωή σου να είναι μόνο για καλό....Να περάσετε καλά και να ξεκουραστείτε όσο περισσότερο μπορείτε.....Φιλάκια

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare