Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

καλη εβδομαδα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:12 π.μ.
Καλημερα και καλη εβδομαδα,οχι δεν εχω φυγει απλα εχω βαρεθει , ειμαι μονη μου απο την 1η Ιουλιου παλι και περιμενω τον Νικο στις 20 Ιουλιου πως και πως , ευτυχως περνανε οι μερες και θα ερθει. Τα νεα μου δεν ειναι ιδιατερα, εδω στη δουλεια παω κι ερχομαι , ζεστη αφορητη, σημερα ομως ειναι πολυ καλυτερα εχει δροσουλα. Το Σαββατοκυριακο ειχα παει με τη μαμα μου στην Τριπολη, περασαμε πολυ ομορφα επαιξαν και τα σκυλακια μας στον κηπο, φαγαμε του σκασμου και γυρισαμε.Η φιλη της μαμας μου η κα Μινα μας εφτιαξε γλυκο κερασι και θα μας φτιαξει και γλυκο βυσσινο, τι ωραια γλυκα που φτιαχνει αυτη η γυναικα Θεε μου.Το Σαββατοκυριακο θα παω στη φιλη μου τη Στελλα στη Λουτσα, εχω ξεχασει ομως στην Τριπολη την φωτογραφικη μηχανη κι ετσι οι φωτογραφιες, οι δημιουργιες και τα φαγητα θα πανε περιπατο, κριμα αλλα τι να κανω? Τα πραγματα στην δουλεια μου ειναι πολυ ασχημα δυστυχως απο μερα σε μερα ολο και χειροτερα, θα δουμε τι θα γινει και με αυτο. Θα σας ενημερωσω συντομα για τις εξελιξεις , ευχομαι να ειναι αυτες που θελω μονο για να γινουν τα ονειρα μου πραγματικοτητα. Εχω στο μυαλο μου να φτιαξω για την φιλη μου ενω σωρο λιχουδιτσες που θα σας πως τις επομενες ημερες. Αυτα προς το παρον απο μενα. Ειμαι στο γραφειο με τον ανεμιστηρα και δροσιζομαι, τωρα μου ηρθε κι ενα τραγουδι του Δ. Σαββοπουλου <<... καλοκαιρι με μισοκλειστες τις γρυλιες μεσημερι καλοκαιρι...>>.
Φιλακια σε ολους !!!!!!!!

6 σχόλια:

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 13 Ιουλίου 2009 στις 4:18 π.μ. είπε...

Υπομονή λίγες μέρες μείνανε ... Και μετά να ξεκουραστείς και λιγάκι
Καλώς να τον δεχτείς

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 13 Ιουλίου 2009 στις 5:11 π.μ. είπε...

το έφαγε το σχόλιο!!!!!!

με το καλό να τον δεχτείς τον αντρούλη σου, μια εβδομάδα έμεινε μόνο.
όταν τα βρίσκουμε έτοιμα τα γλυκάκια, τα ευχαριστιόμαστε περισσότερο!!!!!!!!!!
πολλά φιλάκια

ΕΛΕΝΑ on 13 Ιουλίου 2009 στις 7:05 π.μ. είπε...

Καλή βδομάδα!!
Αντε και κοντεύει ο καιρός να καλοδεχτείς τον αντρούλη σου!
Ολα τα άλλα προβλήματα εύχομαι γρήγορα να ξεπεραστούν!

kiki on 14 Ιουλίου 2009 στις 11:42 π.μ. είπε...

Έλα...κοντεύει 20 του μηνός! Υπομονή! Φιλάκια!

eirini on 15 Ιουλίου 2009 στις 10:33 π.μ. είπε...

Άσπα μου, μακάρι όλα να πάνε όπως τα θες στην δουλειά σου! Είναι πολύ δύσκολο να νιώθεις ανασφάλεια στον εργασιακό σου χώρο! Εύχομαι ότι καλύτερο για σένα πραγματικά!
Μην ανησυχείς για τον άνδρα σου, θα γυρίσει σύντομα! Σου λείπει και το καταλαβαίνω...

Φιλιά πολλά Ασπούλα μου!

Δημιουργία on 17 Ιουλίου 2009 στις 9:03 π.μ. είπε...

Ολα καλα θα πανε, μη στεναχωριεσαι.Καλο σαββατοκυριακο να περασεις.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare