Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Πηρα βραβειοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:17 π.μ.
Καλημερα , πηρα βραβειο !Απο την πουαντερι , πρεπει λοιπον να περιγραψω 5 πραγματα που μου αρεσουν σε οτι καλλιτεχνικο / δημιουργικο κανω. Τι με εμπνεει να φτιαχνω χειροποιητα δωρα. Αν και ειναι δυσκολο το παιχνιδι θα προσπαθησω να τα περιγραψω οπως πρεπει .

1)Αγαπω τη μαγειρικη.

Γιατι? διοτι, θεωρω οτι μαγειρευω πολυ καλα και γιατι νιωθω πως μπορω να εκφρασω την αγαπη μου για τους οικειους και μη μεσα απο αυτην.

2)Αγαπω το πλεξιμο.
Γιατι? διοτι , σε μια δυσκολη φαση της ζωης μου με βοηθησε να μην σκεφτομαι μονο την αρνητικη πλευρα των πραγματων και να προχωραω μπροστα ποντο - ποντο.

3)Αγαπω την κατασκευη διακοσμητικων αντικειμενων .
Γιατι? διοτι, καθε φορα που τελειωνω ενα εργο μου , αντιλαμβανομαι ποσα πολλα πραγματα μπορω να κανω με τα χερια μου.

4)Αγαπω την συγγραφη .
Γιατι? διοτι, τις στιγμες που γραφω γνωριζω καλυτερα τον ευατο μου.

5)Αγαπω την μητροτητα.
Γιατι? διοτι, ειμαι σιγουρη πως αν μου συμβει , θα γινω ενας πραγματικα ευτυχισμενος και ολοκληρωμενος και καλος ανθρωπος.

Αυτα ηταν. Για να μην απορειται δεν μπορω να μεταφερω την εικονα του βραβειου στο blog μου , εκαν ατ απαντα , ζητησα και βοηθεια απο τον καλο μου συναδελφο αλλα τιποτα, δεν πειραζει ομως.Τωρα πρεπει με τη σειρα μου να καλεσω και να βραβευσω 5 φιλους. Λοιπον , επειδη καποιοι απο αυτους που ηθελα ηδη εχουν επιλεγει απο αλλους , προχωρω στους αμεσως επομενους.

1)στον καλο μου φιλο basnia

2)στην Ειρηνη

3)στην Ιωαννα (που θα γινει ξανα μανουλα)

4)στην κυρα δασκαλα

5)στην χελωνα


Καλο μεσημερι .

20 σχόλια:

Teteel on 2 Ιουνίου 2009 στις 2:38 π.μ. είπε...

Καήμέρα Ασπα, μπράβο για το βραβείο που πήρες! Σου γράφω για να σου πω πόσο μ'αρεσε η αιτιολογία για το πλέξιμο, προχωρας πόντο-πόντο βλέποντας αλλιώς τα πράγματα...Τι σοφό!Θ'αρχίσω να ξαναπλέκω μου φαίνεται. Γειά σου και εις άλλα βραβεία!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 2:48 π.μ. είπε...

@Eleftheria
καλημερα και σε σενα να αρχισεις το συντομοτερο , φιλια και μετα περιμενω εντυπωσεις

ΕΛΕΝΑ on 2 Ιουνίου 2009 στις 3:38 π.μ. είπε...

Συγχαρητήριααααα!!!
Σου εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δημιουργική:))

mariak on 2 Ιουνίου 2009 στις 4:14 π.μ. είπε...

...Καλημέρα Ασπούλα ....χρυσοχέρα σε βρίσκω...εύχομαι να συνεχίσεις έτσι ....αν θέλεις να με δεις έστω διαδικτυακά ,δεν έχεις παρά να επισκευτείς την Αχτιδούλα και να διαβάσεις την ανάρτηση του Σαββάτου....βλέπε κοκκινομάλα με γυαλιά....για να ξέρεις με ποιόν έχεις να κάνεις.....Φιλιά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 4:35 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
τι συγχαρητηρια βρε , απλα πραγματακια οπως ολοι μας , ευχαριστω πολυ παντως

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 4:37 π.μ. είπε...

@mariak
σε ειδα και σε παραειδα πολυ πριν μου το πεις, μια κουκλα ζωγραφιστη, φιλακια πολλα πολλα στα παιδια, τους τα στελνει η Φιονα να τους πεις

b|a|s|n\i/a on 2 Ιουνίου 2009 στις 5:41 π.μ. είπε...

πάντα τέτοια!!! η αλήθεια είναι ότι πιάνει το χέρι σου και με ότι ασχολείσαι το κάνεις πανέμορφο.
για το βραβειάκι τι να πω; ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ!!!
με συγκινείς πολύ. και αν με έβλεπες θα με έβλεπες ίδιο με την μπλούζα μου (κόκκινη). μερικές φορές με πιάνει σαν μελαγχολία που δεν έχω το ταλέντο να εκφράζομαι με πιο χειροποίητο τρόπο. αλλά ξεχνιέμαι στην αυλή. ειλικρινά χίλια ευχαριστώ! από καρδιάς.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 5:47 π.μ. είπε...

@basnia
μεχρι και πριν απο 1 χρονο ενιωθα ακριβως το ιδιο με εσενα, μελαγχολουσα διοτι, μπορουσα να ξεχαστω μονο στην κουζινα και στο γραψιμο οπως εσυ τωρα στην αυλη , καποια στιγμη σκεφτηκα βρε μηπως μπορω και δεν το ξερω? κι αν δεν μπορω θα μαθω και προσπαθησα και μαλλον μπορω, ομως καλε μου φιλε να ξερεις πως οταν διαβαζω αυτα που γραφεις σπαω το κεφαλι μου για να σου δωσω ενα πληκτρο, διοτι, θεωρω πως γραφεις με την ψυχουλα σου, να εισαι παντα καλα λοιπον και με τοσο δημιουργικη και καλλιτεχνικη πενα καλο μεσημερι

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 2 Ιουνίου 2009 στις 5:54 π.μ. είπε...

συγχαρητήρια να είσαι πάντα δημιουργική και σίγουρα θα γίνεις μια υπέροχη μανούλα όταν έρθει η ώρα

πολλά φιλιά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 6:04 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
δεν θελω να φανω γραφικη , αλλα ειναι το μονο πραγμα που θελω να κανω στη ζωη μου, μια ευτυχισμενη οικογενεια, σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου ...

XRYSOULA on 2 Ιουνίου 2009 στις 8:55 π.μ. είπε...

Καλησπέρα Ασπούλα μου.Είσαι φοβερή μαγείρισα,άριστη πλέκτρια,φανταστική δημιουργός-διακοσμήτρια αντικειμένων,πάρα πολύ καλή γραφέας και ειμαι σίγουρη ότι θα γίνεις μία φοβερά άριστη και τρομερά τρυφερή μανούλα...
Γιατί αγάπη μου ότι κάνεις το κάνεις από αγάπη προς τους ανθρώπους που είναι γύρω σου και μόνο για αυτό σου αξίζουν χιλιάδες βραβεία.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 2 Ιουνίου 2009 στις 11:52 μ.μ. είπε...

@XRYSOULA
καλημερα Χρυσουλιτσα μου, λιγο ντρεπομαι που μου πλεκεις τετοιο εγκωμιο αλλα θα το δεχτω διοτι,ειμαι πολυ ψωνιο , φιλακια ερχομαι να σε δω

dhmhtra on 3 Ιουνίου 2009 στις 1:34 π.μ. είπε...

Καλημέρα και συγχαρητήρια για το βραβείο σου.
Πιστεύω πως το άξιζες και εύχομαι πάντα να δημιουργείς και να ξεχωρίζεις.
Φιλιά

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Ιουνίου 2009 στις 5:31 π.μ. είπε...

@dhmhtra
ευχαριστω πολυ Δημητρουλα σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια

spyros1000 on 3 Ιουνίου 2009 στις 8:26 π.μ. είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ...

Δημιουργία on 3 Ιουνίου 2009 στις 12:43 μ.μ. είπε...

Μπραβo Ασπα, παντα τετοια σου ευχoμαι.

eirini on 3 Ιουνίου 2009 στις 1:03 μ.μ. είπε...

Άσπα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!
Μπράβο σου για το βραβείο... σου αξίζει πραγματικά! Είσαι αηκίνητη, τα προλαβαίνεις όλα και είσαι και μια πολύ καλή σύζυγος! Σου εύχομαι ολόψυχα σύντομα να έρθει και το μωράκι που τόσο επιθυμείς! Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει!

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Ιουνίου 2009 στις 11:16 μ.μ. είπε...

@spyros1000
ευχαριστω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Ιουνίου 2009 στις 11:17 μ.μ. είπε...

@Δημιουργια
σας ευχαριστω πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 3 Ιουνίου 2009 στις 11:18 μ.μ. είπε...

@eirini
σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου ειρηνακι μου , η αληθεια ειναι πως ανυπομονω ...

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare