Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

καλο Σαββατοκυριακο

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 4:28 π.μ.
Καλησπερα, ηρθε και το Σαββατοκυριακο και μελαγχολησα λιγουλακι, αλλα θα συνελθω μιας κι αυριο θα ερθουν δυο φιλες μου για φαγητο και την Κυριακη θα παω στο θεατρο να δω την παρασταση <<Το κλουβι με τις τρελλες>>.Υπαρχει μια περιπτωση να μετακομισουμε με την εταιρια σε αλλη περιοχη, αχ οι δρομοι θα με τρωνε και τα λεωφορεια τι να κανω ομως , ας ειναι μονο αυτο και τιποτα περισσοτερο. Ο Νικος ειναι ακομα μακρια εχει αρχισει να βαριεται , δεν του αρεσει και πολυ το φαγητο αλλα αφου πειναει το τρωει τι να κανει κι αυτος?Λεω να φτιαξω ωραιο φαγακι για αυριο , θα σας δωσω τις συνταγες τη Δευτερα , και θα κανω και γλυκακια που αγαπουν οι φιλες μου , η καθε μια εχει το δικο της αγαπημενο κι εγω οφειλω να τις ευχαριστησω, θα σας τα πω ολα την Δευτερα και τις εντυπωσεις μου απο την παρασταση που θα δω. Σας χαιρετω και σας φιλω , καλο Σαββατοκυριακο να εχετε.

18 σχόλια:

b|a|s|n\i/a on 29 Μαΐου 2009 στις 6:36 π.μ. είπε...

όμορφο σαββατοκύριακο να έχεις χωρίς μελαγχολίες. :)

ΕΛΕΝΑ on 29 Μαΐου 2009 στις 7:06 π.μ. είπε...

Τα Σαββατοκύριακα είναι πάντα μελαγχολικά όταν μας λείπει ο δικός μας άνθρωπος!!
Ομως το δικό σου θα το κάνουν λιγοτερο μελαγχολικό οι επισκέψεις σου!!
Να περάσεις πολύ όμορφα,περιμένουμε εντυπώσεις!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 29 Μαΐου 2009 στις 7:30 π.μ. είπε...

καλησπερούδια, με μπέρδεψες, το νέο look, του ιστολογίου σου είναι ίδιο με της μάμα και ξαφνιάστηκα όταν άνοιξε η σελίδα, νόμιζα ότι κατά λάθος άνοιξα τη δική της σελίδα....
πάλι μετακόμιση; ΕΦΙΑΛΤΗΣ....

θα περάσει ο καιρός και γρήγορα θα επιστρέψει ο Νίκος σου, ποιος σας πιάνει τότε!!!!
καλά να περάσετε στη συγκέντρωση και ελπίζω να είναι καλή η παράσταση, τουλάχιστον οι σκηνές δείχνουν ότι ο Μπέζος και ο Φασουλής τα δίνουν όλα....περιμένουμε εντυπώσεις...
φιλάκια, καλά να περάσεις

XRYSOULA on 29 Μαΐου 2009 στις 8:36 π.μ. είπε...

Καλά να περάσεις Ασπα μου.

Teteel on 29 Μαΐου 2009 στις 1:49 μ.μ. είπε...

Γειά σου Άσπα, εύχομαι να περάσεις ενα όμορφο Σαββατοκύριακο,με παρεούλα τις φίλες σου, και να ευχαριστηθείς την παράσταση για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα. Και ο καιρός περναει γρήγορα και ο καλός σου θα γυρίσει σύντομα. Να είσαι καλα.---Να μας δείξεις και τα γλυκάκια που θα φτιάξεις. Καληνύχτα.

Πλεκτο Εγκωμιο on 29 Μαΐου 2009 στις 1:52 μ.μ. είπε...

Είπαμε Ασπούλα " οχι στεναχώρια και μελαγχολία" το ξέρω είναι δύσκολο αλλά σκέψου οτι δεν κερδίζεις τίποτα παρά μόνο κακή διάθεση!!! Φιλάκια πολλά πολλά και λκαλά να περάσεις το Σαββατοκύριακο!!

Marina on 30 Μαΐου 2009 στις 12:51 π.μ. είπε...

Γειά σου Άσπα! Είμαι η Μαρίνα! Τυχαία ανακάλυψα το blog σου και το παρακολουθώ όποτε μπορώ. Ελπίζω να χωράω και εγώ στην παρέα σου!
Την παράσταση την είδα και εντυπωσιάστηκα. Πιστεύω πως το ίδιο θα γίνει και με 'σένα. Απόλαυσέ την...
ΥΓ:ξέρεις που μπορώ να βρω ένα ωραίο backround για το blog μου; Το δικό σου με τα γλυκάκια και τη μαγείρισσα μ'αρέσει πολύ!

ΑΧΤΙΔΑ on 31 Μαΐου 2009 στις 3:22 π.μ. είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου , εύχομαι όλα βολικά , θα περιμένω τις συνταγούλες.

Δημιουργία on 31 Μαΐου 2009 στις 10:36 π.μ. είπε...

Καλη εβδομαδα να εχεις και υπομονη, θα περασει ο καιρος και θα ερθει ο καλος σου.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:39 π.μ. είπε...

@επιασαν τοπο οι ευχες σου, δεν μελαγχολησα καθολου , σε ευχαριστω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:50 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
πραγματι ειναι πιο μελαγχολικα οταν λειπουν αλλα καμια φορα συνιθιζεις κιολας , θα σας τα πω ολα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:53 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
να σου πω δεν ξερω να αλλαζω το Look, απεθυνομαι παντα σε ενα συναδελφο μου και μου το φτιαχνει εκεινος, αστα με τη μετακομιση της εταιριας , το χειροτερο ειναι η αποσταση, θα ειμαι πολυ μακρι απο το σπιτι μου, με εναν προχειρο υπολογισμο θα χρειαζομαι περιπου 1.5 ωρα αχ, θα δουμε ομως ολα συνηθιζονται, κι ο Νικος θα ερθει και θα ξαναφυγει κι ολα μαζι, θα σας πω εντυπωσεις στην επομενη αναρτηση εντος της ημερας

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:53 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
ευχαριστω πολυ πολυ Χρυσουλιτσα μου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:54 π.μ. είπε...

@Eleftheria
ηταν ομορφο το Σαββατοκυριακο, θα σας τα πω ολα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 12:56 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
αχ κοριτσακι μου , δεν στεναχωριεμαι αλλα οσο να πεις μια μοναξια τη νιωθω, θα πιουμε καφε το Σαββατο ?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 1:00 π.μ. είπε...

@Marina
καλως ηρθες , και βεβαι χωρα ςκαι παραχωρας , χιλιοι καλοι χωρανε εδω, ηταν πολυ καλη η παρασταση , οσο για το backround που ζητας , αν πας στο τελος της σελιδας μου θα δεις κατι σαν λεζαντα θα κλικαρεις εκει και θα βρεις οτι θελεις, φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 1:01 π.μ. είπε...

@ΑΧΤΙΔΑ
ολα ηταν ωραια αυτο το Σαββατοκυριακο, συνταγες εντος ολιγου φιλακια πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 1 Ιουνίου 2009 στις 1:02 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
19 και σημερα κα Κατερινα , περναει ο καιρος ...

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare