Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

καλημερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 11:24 μ.μ.
Καλημερα φιλοι μου καλοι, ευχαριστω παρα πολυ για την συμπαρασταση στις ωρες της μοναξιας μου, (πολυ βαρυ το εκανα). Λοιπον, το Σαββατο οπως σας ειπα ημουν καλεσμενη στο σπιτι της δασκαλας μου, κια θα εκανα το cheese cake για να το προσφερω , ηταν παρα πολυ ωραιο , επειδη ομως φοβομουν μηπως δεν ειναι καλο εκανα και ενα γιαουρτογλυκο με φρεσκιες φραουλες, τα εβγαλα φωτογραφια αλλα δεν εχω το καλωδιο να σας τις δειξω , θα το βρω και θα τα δειτε, συνταγες αυριο. Ειχαμε ενα μικρο ατυχημα με την μητερα μου, τη δαγκωσε σκυλαρος αχ θα σας τα πω αναλυτικα αλλη φορα, ειναι καλυτερα τωρα βεβαια αλλα ειχε τον ανιψιο της μαζι που ειναι 4 ετων τελος παντων ολα καλα πηγαν. Αυριο εχω μια μεγαλη συναντηση , θα βρεθουμε τα παιδια του Λυκειου μετα απο 12 χρονια , αχ εχω τετοια αγωνια που δεν περιγραφεται. Θα παω σημερα στο κομμωτηριο, στην αισθητικο λιγο να περιποιηθω τον ευατο μου βρε παιδι μου, να ειμαι κι εγω οπως πριν απο 12 χρονια (καλα αποκλειεται να γινει αυτο).Μεγαλη αγωνια παντως, ολο τηλεφωνα και χαχανα ειμαστε με τους συμμαθητες, εγω θα φερω καμερα , εγω θα φερω φωτογραφικη , εγω θα φερω και τα δυο , χαμος θα γινει , θα περασουμε τελεια , τελεια. Κριμα μωρε που δεν εχω το καλωδιο εχει φυγει ο συναδελφος μου που εχει το καλωδιο με αδεια και εχει κλειδωσει το συρταρι κι ετσι εμεινα χωρις καλωδιο.
Αυτα για σημερα , θα τα πουμε αυριο παλι.

20 σχόλια:

mariak on 19 Μαΐου 2009 στις 1:43 π.μ. είπε...

....Καλημέρα ,σε επισκέπτομαι κάθε μέρα ,αλλά σήμερα είπα να κάνω αισθητή την παρουσία μου . Περαστικά στην μαμά σου . Όλες οι κατασκευές που μας δείχνεις είναι καταπληκτικές...συγχαρητήρια .Φιλιά στη Φιόνα .

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Μαΐου 2009 στις 1:51 π.μ. είπε...

@mariak
καλη σου μερα,και καλως εκανες αισθητη την παρουσια σου, δεν εχεις blog η΄εγω καταλαβα λαθος?αν δεν εχεις κανε κι εσυ να τα λεμε σε πιο προσωπικο επιπεδο ,ευχαριστω για τις κατασκευες ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο βεβαια αλλα , ειναι γλυκουλες, ευχαριστω που σκεφτεσια το φιονακι μου , το παρεακι μου

mariak on 19 Μαΐου 2009 στις 2:50 π.μ. είπε...

...Καλά κατάλαβες καλή μου ,δεν έχω blog αν και το σκέφτομαι όλο και περισσότερο τελευταία . Το σκυλάκι σου είναι τρισχαριτωμένο..το βλέπουν τα μικρά μου και θέλουν κι αυτά ένα...αλλά η μαμά αντιστέκεται σθεναρά. Λοιπόν θα τα λέμε συχνά .Φιλιά από την όμορφη Ξάνθη....για να ξέρεις προς τα πού βρίσκομαι

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Μαΐου 2009 στις 3:27 π.μ. είπε...

@mariak
Ξανθη? ζηλευω πολυυυυυυυυυυυυ
ποσο θελω να ερθω σε αυτην την πολη, οσο για τα παιδακια σου που θελουν σκυλακι μολις γεννησει η φιονουλα θα τους στειλω ενα , ετσι για να μαθει η μανουλα που αντιστεκεται σθεναρα φιλακια σε ολους σας

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 19 Μαΐου 2009 στις 4:05 π.μ. είπε...

Καλημέρα Άσπα, καλή βδομάδα να'χουμε ! Έχεις συνάντηση με συμμαθητές μετά από 12 χρόνια; Αυτό δεν είναι τίποτα καλή μου. Εγώ πριν 3 χρόνια άρχισα να βγαίνω και πάλι με τις συμμαθήτριες μου από το Λύκειο με τις περισσότερες από τις οποίες είχα να βρεθώ τουλάχιστον 25 χρόνια. Αφού σπάσαμε τον πάγο της αρχής καταλάβαμε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει, εκτός από τις ρυτίδες μας [ μηδαμινές...]. Να μην σου πω ότι τώρα έχουμε καλύτερη σχέση απ' ότι είχαμε παλιά και συνεχίζουμε να βρισκόμαστε 1-2 φορές το μήνα και κυρίως να γελάμε και να νοιαζόμαστε η μια για την άλλη.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 19 Μαΐου 2009 στις 4:52 π.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
πολυ ομορφες σχεσεις,γεματες αναμνησεις ...

ΕΛΕΝΑ on 19 Μαΐου 2009 στις 6:26 π.μ. είπε...

Πόσο όμορφες είναι αυτές οι συναντήσεις με παλιούς συμμαθητές-συμμαθήτριες!!
Θα περάσετε σούπερ, δεν υπάρχει αμφιβολία!!
Περαστικά στην μανούλα σου.
Φιλιά!!

b|a|s|n\i/a on 19 Μαΐου 2009 στις 8:48 π.μ. είπε...

φοβερές αυτές οι συναντήσεις!
βασικά μία φορά το έχουμε κάνει μόνο και μάλιστα με συμμαθητές από το δημοτικό! :))
δεν έχεις κάνα γερμανό εκεί κοντά;
να πάρεις καλώδιο. να μην αγχώνεσαι με την άδεια του συναδέλφου κιόλας.
περαστικά στην μαμά σου!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 19 Μαΐου 2009 στις 10:22 π.μ. είπε...

καλησπέρα, περιμένω φωτό, ελπίζω να αναρρώσει γρήγορα η μαμά σου

mariak on 19 Μαΐου 2009 στις 10:30 π.μ. είπε...

...Άσπα μου κάποια στιγμή πρέπει να κανονίσετε μία εκδρομή στα μέρη μας αν σας αρέσουν τα καταπράσινα βουνά και η ανατολίτικη ατμόσφαιρα...Εύχομαι να περάσεις όμορφα απόψε στη σχολική συνάντηση . Περιμένουμε νέα σου αύριο .

"ζαχαρούλα.." on 20 Μαΐου 2009 στις 12:36 π.μ. είπε...

περαστικά..... και πάλι καλά να λες!!!

καλημερούδια!!

XRYSOULA on 20 Μαΐου 2009 στις 12:37 π.μ. είπε...

Καλημέρα Ασπούλα μου.
Και κομμωτήριο να πας και σε αισθητικό και όπου θέλεις να φανεί η ομορφιάσ ου κούκλα μου και ας έχουνε περάσει 12 χρόνια.
Φιλιά να περάσεις καλά.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:40 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
κι εγω νομιζω πως θα περασουμε πολυ ομορφα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:42 π.μ. είπε...

@basvia
η αληθεια ειναι πως του δημοτικου τα παιδια ειναι πιο δυσκολο να συναντηθουμε, παντως εχω μεγαλη αγωνια , σε λιγες ωρες θα τους ξαναδω, καλα λες για το γερμανο θα παω αυριο, ευχαριστω για τα περαστικα στη μαμα μου φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:43 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
την Παρασκευη θα σας τα πω και θα σας τα δειξω ολα, φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:44 π.μ. είπε...

@mariak
εχω υποσχεθει στον ευατο μου πως θα ερθω στην Ξανθη το συντομοτερο , οποτε σιγουρα θα τα πουμε

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:45 π.μ. είπε...

@ζαχαρουλα
παλι καλα δεν θα πει τιποτα, δεν σας ταεχω πει αναλυτικα γιατι υπαρχει και χειροτερο στην υποθεση, υπομονη και θα σας τα πω

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 20 Μαΐου 2009 στις 12:47 π.μ. είπε...

@ΧRYSOULA
παντου πηγα και κομμωτηριο και αισθητικο και οπου μπορεις να φανταστεις , θα τα πουμε την Παρασκευη , εχω παρει αδεια για αυριο
φιλακια πολλα πολλα

Aθηνά Π.Κ. on 23 Μαΐου 2009 στις 11:41 π.μ. είπε...

Καλησπέρα , περιμένουμε τα νεώτερα απο την συνάντηση με τους συμμαθητές και περαστικά στην μανούλα σου , να σαι καλά , σαμιώτικους χαιρετισμούς

kiki on 24 Μαΐου 2009 στις 8:08 π.μ. είπε...

Περασρικά στη μαμά! Έγινε η συνάντηση;

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare