Τρίτη 12 Μαΐου 2009

τελος μαθηματων

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 5:32 π.μ.
Ηρθα παλι , με νεες φωτογραφιες !!!!!!!!!!!
Θα σας δειξω τα δαχτυλιδια που φτιαξαμε την προηγουμενη Δευτερα στο εργαστηρι, και τις κουρτινες τις κανουριες που φωτογραφισα εχθες το βραδυ, για να τις δει και η Ειρηνουλα μου, που τις αρεσουν τα κανουρια. Λοιπον οι ριγε ειναι της κρεβατοκαμαρας , οι μπεζ με το διακριτικο λουλουδακι ειναι του καθιστικου και αυτες με τα λεμονακια ειναι της κουζινας μια για το παραθυρο και μια για την μπαλκονοπορτα , ειχα παρει κι ενα κομματι υφασμα καρο με διαφορα επανω και η πεθερα μου , μου το εκανε τραπεζομαντηλο κουζινας. Χθες στο εργαστηρι φτιαξαμε ενα βραχιολακι ομοιο με αυτο το μπλε που θα δειτε παρακατω κι ενα δειγμα βραχιολιου με <<πλεξη>> , ωραια ηταν , πολυ ωραια . Την αλλη Δευτερα ειναι το τελευταιο μαθημα, εχω κι αλλα πολλα να σας δειξω που φτιαξαμε . Την Παρασκευη ειναι το τελευταιο μαθημα στο Kangaroo , για να ειμαι ειλικρινης δεν θα πηγαινα γιατι πολυ με εχει νευριασει η κα Σοφη(ιδιοκτητρια )με τη σταση της, αλλα θελω να παω να δω την κα Αγγελικη την δασκαλα μου , που περασαμε εναν ομορφο χειμωνα αναμεσα σε μαλλια, νηματα, χρωματα, πλεξεις, σχεδια και βελονες. Για να δουμε ολα τελειωνουν σιγα σιγα , θα βρω να κανω τιποτα μεχρι το τελος του καλοκαιριου. Η ζεστη για την εποχη ειναι ανυποφορη ως κι η Φιονα η καημενουλα δεν μπορει, θα την κουρεψω τωρα για να δροσιστει το καημενουλι μου.

Φιλακια πολλα πολλα

















22 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 12 Μαΐου 2009 στις 8:09 π.μ. είπε...

με γεια τις κουρτίνες, όσο για τα δακτυλίδια όλα είναι πολύ όμορφα, ιδιαίτερα μου άρεσε το πρώτο, φτιάξε και μια ίδια καρφίτσα να είναι ασορτί

XRYSOULA on 12 Μαΐου 2009 στις 11:40 π.μ. είπε...

Α ρε Άσπα με τα ωραία σου.Χρυσοχέρα είσαι βρε φιλενάδα.Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια σου.

Δημιουργία on 12 Μαΐου 2009 στις 12:32 μ.μ. είπε...

Μεγεια και με χαρα, να τα χαρειτε ολα κοριτσι μου με την καρδια σας.

πουαντερι on 12 Μαΐου 2009 στις 1:41 μ.μ. είπε...

Καλοριζικεςςςςςς!!
Βρε καλιτεχνηδα μου εσυ! τι ωραια που ειναι τα δαχτυλιδια;
Μωρε τι σου εκανε η Σοφη; παρε με τηλεφωνο εγω δεν το εχω το δικο σου!!!

b|a|s|n\i/a on 12 Μαΐου 2009 στις 2:33 μ.μ. είπε...

ψηφίζω την κουρτίνα 2. :))
να την κουρέψεις την φιόνα. αν και δεν αναπνέουν από το δέρμα μα από την μύτη. και στο στόμα είναι οι αδένες του ιδρώτα. μα νοιώθουν πιο ανάλαφρα κουρεμένα. καλό σου βράδυ!

ΕΛΕΝΑ on 12 Μαΐου 2009 στις 4:49 μ.μ. είπε...

Mε γεια και με χαρά όλα!!
Μου άρεσαν οι κουρτίνες της κρεββατοκάμαρας, γενικά μου αρέσει οτιδήποτε με έντονα και χαρούμενα χρώματα!!

kiki on 12 Μαΐου 2009 στις 10:21 μ.μ. είπε...

Λατρεύω τα δαχτυλίδια, πάντα φοράω. Πολύ όμορφα! Μπράβο!

xaos on 13 Μαΐου 2009 στις 12:03 π.μ. είπε...

Αλλο ταλέντο μας προέκυψε εδω μεσα?Μπραβο συγχαρητήρια.Ολα ειναι άψογα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:32 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
ευχαριστω πολυ πολυ, ωραια ιδεα με την καρφιτσ αδεν το ειχα σκεφτει να σου πω , το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι με την τεχνικη που καναμε ολες τα δαχτυλιδια κανενα δεν ηταν ιδιο με το αλλο , το καθε ενα ηταν μοναδικο , περιεργο μου φανηκε αλλα ηταν αληθεια , θα το δουλεψω ομως και οπως μου βγει ε?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:47 π.μ. είπε...

@XRYSOULA
ρε Χρυσουλιτσα παντα με τον καλο τον λογο σε ευχαριστω πολυ πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:50 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
ευχαριστω πολυ πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:51 π.μ. είπε...

@πουαντερι
ε, ετσι ειναι οι καλλιτεχνες φαινονται , απο τις δημιουργιες τους .

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:53 π.μ. είπε...

@basvia
κι εγω στην κουρτινα 2 εχω αδυναμια, οσο για τη Φιονουλα μου , το κοριτσι μου σερνεται στα μαρμαρα για να βρει δροσια , θα την κουρεψω το συντομοτερο.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:54 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
ολες ηταν ομορφες αλλα η ριγε εχει κλεψει καρδιες , η καθε μια ομως βρηκε το χωρο της, φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:55 π.μ. είπε...

@kiki
εχω αδυναμια στα σκουλαρικια, αλλα βλεπω οτι και τα δαχτυλιδια εχουν τους οπαδους τους

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 13 Μαΐου 2009 στις 1:56 π.μ. είπε...

@Χελωνα
τωρα μαθαινω μωρε σιγα σιγα , ειμαι βρεφος ακομα σε ολες μου τις κατασκευες , σε ευχαριστω ομως για το ταλεντο μ βρε μηπως ειμαι και δεν το εχω καταλαβει?

Teteel on 14 Μαΐου 2009 στις 12:36 μ.μ. είπε...

Γειά σου Ασπα,οι κουρτίνες σου είναι πολύ ωραίες, μ'αρεσαν πολύ της κουζίνας με τα λεμονάκια.Και τα δακτυλίδια πρωτότυπα, δεν εχω ξαναδεί παρόμοια. Θα ήθελα να μου πεις από τι υλικό είναι το πρώτο;Πάντως μπράβο σου και δουλειά, και πλέξιμο,και φροντίδα του σπιτιού και κατασκευές και τον αντρούλη σου φυσικά,και τη Φιόνα σου, είσαι το σούπερ κορίτσι.Πάντα να έχεις κέφι και διάθεση για όλα. Καληνύχτα...

eirini on 14 Μαΐου 2009 στις 1:54 μ.μ. είπε...

Επιτέλους οι κουρτίνες!!!!!!
Όλες μου άρεσαν φιλενάδα αλλά αυτές οι ριγέ της κρεββατοκάμαρας είναι όλα τα λεφτά!!
Φαντάζομαι τί όμορφες θα έδειξαν! Οι κουρτίνες "ντύνουν" όλο το σπίτι τελικά!
Ευχαριστώ μωρό μου που δεν ξέχασες την επιθυμία μου!!!

Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο on 15 Μαΐου 2009 στις 1:49 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου καλημέρα! Τι σταναχωριέσαι.... είπαμε τα απογεύματα ομαδικό πλέξιμο και δημιουργίες στη ταρατσοβεράντα μου!! Φυσικά δε θα λείπει και ο μικρός μου έτσι για να γελάμε λιγάκι!! Ξεχασα να σου πω... μου έχει μαδήσει οτι λουλουδι έχει ανθίσει μαζι και το δύοσμο που για να τον μυρισει πρέπει να τον κουρέψει πρώτα!! Φιλάκια πολλά θα τα πούμε απο κοντά στο πάρκο!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Μαΐου 2009 στις 3:43 π.μ. είπε...

@Εleftheria
ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια, πριν σου πω το υλικο του δαχτυλιδιου , να σου πω πως ασχολουμαι πολυ λιγο καρο με ολα αυτα , κοσμηματα και κατασκευες αντικειμενων, λοιπον , το δαχτυλιδι αυτο ειναι παρα πολυ ΕΥΚΟΛΟ, και ειναι απο απλο ατσαλοσυρμα με συγκεκριμενη διατομη, που τωρα δεν θυμαμαι, να σου πω, το δαχτυλιδι αυτο το δουλεψαμε μονο με ενα πενσακι , ηταν πολυ εντυπωσιακο κια το πιο εντυπωσιακο ειναι πως το καθε ενα ηταν μοναδικο.φιλακια πολλα πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Μαΐου 2009 στις 3:47 π.μ. είπε...

@eirini
ειρηνουλα μου, οι ριγε ανεδειξαν το χωρο καταπληκτικα εχω κι αλλα σχεδια για τους τοιχους , σιγα σιγα θα στα δειξω, φυσικα και δεν θα σε ξεχνουσα φιλακια.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Μαΐου 2009 στις 3:48 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
αχ πες του να τελειωνει του μαστορα , γιατι, θα παθω καταθλιψη αφενος και αφετερου θελω να ζουληξω το μικρο σου.φιλακια

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare