Τρίτη 14 Απριλίου 2009

3 σαγιοναρες , 6 τσουρεκια & 220 κουλουρακια

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 3:28 π.μ.
Αγαπες μου γεια σας, σημετα Μ. Τριτη και σκεφτηκα να σας πω και να σας δειξω τα νεα μου.Τελευταια κανω παρεα με το Πλεκτο Εγκωμιο , κι απο οτι μυριζομαι κατι καλο θα προκυψει . Αποφασισαμε λοιπον, το Σαββατο να παρακολουθησουμε ενα ταχυρυθμο σεμιναριο για διακοσμηση σαγιοναρας στο εργαστηρι που πηγαινω. Με το Πλεκτο Εγκωμιο μενουμε πολυ κοντα οποτε περασε το πρωι απο το σπιτι μου και με πηρε , ειχαμε σκοπο να παρουμε το μετρο απο την Δαφνη να κατεβουμε στο Μοναστηρακι και μετα να συνεχισουμε με τον ηλεκτρικο, μαλλον ομως λογαριαζαμε χωρις τον ξενοδοχο. Στο βαγονι μιλουσαμε μεταξυ μας και της ελεγα πως θα ειναι καλυτερα να κατεβουμε στην Αττικη για να παρουμε τον ηλεκτρικο. Μας ακουσε μια κα η οποια μας πληροφορισε πως τα Σαββατοκυριακα δεν εχει ηλεκτρικο λογω εργων, κεραμιδα μας ηρθε, ειπε λοιπον η κα να κατεβουμε στη σταση Πανεπιστημιο και να παρουμε το τρολλευ και μετα να κατεβουμε στο Πολυτεχνειο και να συνεχισουμε με αλλο τρολευ απο εκει , και ουτε που θυμαμαι να σας πω, αυτο που θυμαμαι καλα ομως ειναι το εξης περπατησαμε απο το Πανεπιστημιο εως το Πολυτεχνειο με τα ποδια Θεε μου λιωσαμε , καποια στιγμη φτασαμε στο εργαστηρι κατακοπες , ηπιαμε ενα καφε και ξεκινησαμε, να σας πω πως σε ολο το δρομο εψαχνα τραπεζα να βγαλω χρηματα γιατι μας ειχαν αενημερωσει απο το γραφειο πως εχουμε παρει το δωρο, ουτε πενηνταρακι δεν υπηρχε στον λογαριασμο μου, με 3 ευρω ημουν να ειναι καλα το Πλεκτο Εγκωμιο που μου δανεισε γιατι, δεν θα μπορουσα να γυρισω στο σπιτι μου, ο λογος που δεν μπορουσα να παρω χρηματα ηταν το Πασχα των Καθολικων, ειχαν αργια εκεινοι λεει και δεν υπηρχε ανταποκριση στους λογαριασμους. Το σεμιναριο ηταν πολυ ομορφο, περασαμε πολυ ωραια και δημιουργικα , φτιαξαμε τρεις σαγιοναρες δηλαδη μια απο καθε ζευγαρι με διαφορετικη διακοσμηση και τεχνικη , θα σας δειξω διαφορες απο το εργαστηρι κι αλλων συμμαθητριων γιατι τις δικες μου δεν τις εχω φωτογραφισει ακομα. Κατα τις 16.00 σχολασαμε πηγαμε στα σπιτια μας , εγω προσωπικα ξεραθηκα στο κρεβατι μου , για 2 ωρες , δεν κοιμομουνα αλλα ημουν σε αφασια . Α! μην το ξεχασω πηγα και στο super market γιατι , ηθελα να φτιαξω τα τσουρεκια και τα κουλουρια μου την Κυριακη, επρεπε να προμηθευτω και τα ψαρια για την Κυριακη των Βαιων, σας μιλαω ειλικρινα πως στο super market μου ερχοταν να ξαπλωσω κατω και να κοιμηθω, μετα γυρισα σπιτι μου και ξεραθηκα για τις 2 ωρες οπως σας ειπα.Την Κυριακη αφου ξυπνησα οτι ωρα ηθελα , ηπια το καφεδακι μου με τον Νικο , του ειπα τα νεα μου με καθαρο μυαλο , και κατα τις 14.00 , μπηκα στην κουζινα μου και βγηκα στις 12.00 τα βραδυ, το αποτελεσμα σε αποζημιωσε και δεν το μετανοιωσα καθολου, εκανα 2πλη δοση τσουρεκιων με τη συνταγη των κοριτσιων απο τις Συνταγες της Καρδιας,και 2πλη δοση κουλουρακιων με τη συνταγη της μικρης κουζινας.Κοριτσια ευχαριστω πολυ πολυ για τη βοηθεια.Σημερα θα βαψω τα αυγουλακια μου και θα ετοιμασω τα καλαθακια για τους οικειους μου.

Αυτα για σημερα αν προλαβω θα σας δω αυριο με κανουριες φωτογραφιες.
Καλο απογευμα.



















39 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ on 14 Απριλίου 2009 στις 4:55 π.μ. είπε...

αυτό θα πει χρυσοχέρα γυναίκα
να είσαι γερή κάθε χρόνο και να φτιάχνεις πολλές πολλες χειροτεχνίες και πεντανόστιμα κουλουράκια, το σχεδιάκι των κουλουριών απίθανο παίρνω ένα για το καφεδάκι μου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Απριλίου 2009 στις 5:08 π.μ. είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
οχι μονο ενα κι αλλα να παρεις , οσο για το σχεδιακι εκανα κι αλλα, αλλα γινοταν χαμος για να τα φωτογραφισω ολα , ισως τα καταφερω σημερα .καλο απογευμα

b|a|s|n\i/a on 14 Απριλίου 2009 στις 6:14 π.μ. είπε...

μα πώς τα προλαβαίνεις όλα;;
:) πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι. πάντα τόσο δημιουργικές. καλό πάσχα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Απριλίου 2009 στις 6:58 π.μ. είπε...

@basvia
δεν εχω παιδια ακομα μωρε για αυτο και τον ελευθερο χρονο μου , τον σπαταλω σε ολα αυτα. μου αρεσει να απασχολω τα χερια μου , καλο Πασχα αγαπημενε μου αν και θ απερασω ν ασε δω

XRYSOULA on 14 Απριλίου 2009 στις 7:51 π.μ. είπε...

Ασπα μου Καλό Πάσχα αγάπη μου και πάντα να είναι γεμάτη η ζωή σου με τέτοιες όμορφες δημιουργίες.

ηλακάτη on 14 Απριλίου 2009 στις 1:29 μ.μ. είπε...

ακόμη και όταν με το καλό αποκτήσεις παιδάκια, έτσι δημιουργική θα είσαι, δεν αλλάζει ο δημιουργικός άνθρωπος

αυτές οι σαγιονέρες είναι πανέμορφες, άντε να καλοκαιριάσει να εγκαινιαστούν και να οργώσουν τις παραλίες, τα βουνά και τα λαγκάδια, τις πόλεις και την άσφαλτο, είναι παντός τόπου και χρόνου

όσο για τα κουλουράκια, σα πολλά δεν έκανες; στείλε λίγα και από εδώ

ΕΛΕΝΑ on 14 Απριλίου 2009 στις 2:46 μ.μ. είπε...

Kαλέεεεε!!! Πότε τα πρόλαβες όλα αυτά!! Είσαι μια χρυσοχέρα πραγματικά!!
Και έτσι θα παραμείνεις και όταν με το καλό γίνεις μανούλα πιστεύω!!
Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση εύχομαι:)

XRYSOULA on 14 Απριλίου 2009 στις 9:33 μ.μ. είπε...

Καλημέρα μακρινή μου φίλη.Ηθελα να μοιραστώ με κάποιον το γεγονός ότι αρχίσαμε να ψάχνουμε για σπίτι και πρωί πρωί σκέφτηκα εσένα.Ξέρεις γιατί.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Απριλίου 2009 στις 11:49 μ.μ. είπε...

@XRYSOULA
καλο Πασχα και σε σενα ευχομαι αυτη η Ανασταση , να φερει το φως στην ψυχουλα σου και στην οικογενεια σου, χαιρομαι πολυ για την αποφαση που πηρες , πηγαινε κοντρα κοντρα κρατα γερα , θα ειμαι διπλα σου σε οτι κι αν χρειαστεις ακομα και για το κουβαλημα , ξερεις εσυ.(σου κλεινω το ματι)
καλημερα καλη μου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Απριλίου 2009 στις 11:51 μ.μ. είπε...

@ηλακατη
σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, μακαρι να κανω παιδακια και να τα φτιαχνω μαζι τους ολα αυτα , οσο για τα κουλουρακια ειναι πολλα γιατι θα μοιρασω και στους οικειους μου οπως ειπα , αδελφος, κουνιαδος , πεθερα, μαμα ,θεια,σπιτονοικοκυρης κ.α.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 14 Απριλίου 2009 στις 11:53 μ.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
καλο Πασχα και σε σενα , τι χρυσοχερα μωρε ολες τα ιδια κανουμε , οπως και να εχει ομως μου αρεσει που με αποκαλειτε ετσι και καμαρωνω
φιλακια πολλα πολλα

Μαρια Νικολαου on 15 Απριλίου 2009 στις 1:16 π.μ. είπε...

Καλο Πασχα και σε σας
Και γω "μελαγχολικό και αισιοδοξο" ατομο ειναι
Και ξερω καλα οτι γινεται...

Να στε καλα

eirini on 15 Απριλίου 2009 στις 1:29 π.μ. είπε...

Καλέ μη χειρότερα! Πότε πρόλαβες και τα έκανες όλα αυτά;;;;
Αυτά τα τσουρέκια σου... πω πω... μου έπεσε η μύτη! Αχ! πώς τα λιγουρεύομαι!
Τόσες ώρες στην κουζίνα πώς άντεξες; Δεν υπάρχει χειρότερο για μένα!

Καλημέρα Άσπα μου και πολλά πολλά φιλιά!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Απριλίου 2009 στις 1:46 π.μ. είπε...

@Μαρια Νικολαου
ετσι ειμαστε εμεις τα μελαχγολικα αισιοδοξα ατομα , οπως ο τιτλος του blog μου, μια καλη μια αναποδη,ε, δεν εχω δικιο ? για αυτο μας αγαπουν πολυ

φιλακια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Απριλίου 2009 στις 1:48 π.μ. είπε...

@eirini
προλαβα , προλαβα ειρηνακι μου, με ξεκουραζει η κουζινα

φιλακια και σε σενα

RedHat on 15 Απριλίου 2009 στις 2:42 π.μ. είπε...

Καλο Πάσχα χρυσοχέρα .....και του χρονου με υγεία να στολίσεις,να δημιουργήσεις και να μοσχομυρίσει το σπίτι.
Χρονια σου πολλα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Απριλίου 2009 στις 3:15 π.μ. είπε...

@RedHat
καλο Πασχα και σε σενα περασα απο το σπιτι σου!

kiki on 15 Απριλίου 2009 στις 7:41 π.μ. είπε...

Ωωωω! Τι να πρωτοθαυμάσω; Μπράβο! Γεια στα χέρια σου!
Καλό Πάσχα να έχετε!

Aspa on 15 Απριλίου 2009 στις 8:27 π.μ. είπε...

Πανέμορφα τα τσουρέκια και τα κουλουράκια Άσπα μου! Πολύ γέλασα με τα 220 κουλουράκια. Ή φτιάχνουμε ή δεν φτιάχνουμε!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Απριλίου 2009 στις 11:54 μ.μ. είπε...

@kiki
καλο Πασχα και σε σενα Κικιτσα μου, ειπαμε τα κουκλουρακια τα εκανα με τις δικες σου οδηγιες , και το αποτελεσμα ηταν αριστο , ευχαριστω
καλο Πασχα να εχεις.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 15 Απριλίου 2009 στις 11:56 μ.μ. είπε...

@Aspa
ετσι ειμαστε εμεις με το ωραιο και σπανιο ονομα η' κανουμε η' δεν κανουμε , να περασεις ομορφα Ασπα μου με τον αντρα σου και τις μικρες σου γλωσσοπλαστριες , καλη Ανασταση!!!

Δημιουργία on 16 Απριλίου 2009 στις 10:02 π.μ. είπε...

Και του χρονου να εισαι καλα.Καλη Ανασταση.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 16 Απριλίου 2009 στις 12:57 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα Άσπα . Λοιπόν η επιχείρηση κουλούρια- τσουρέκια μου καταλήγει πάντα σε αποτυχία γι' αυτό και δεν την επιχειρώ πια. Όσο για τα αυγά ή κάτι κάνουν οι κότες ή κάτι δεν κάνω καλά εγώ. Βράζω 30 και ζήτημα αν επιχούν τα 15. Κρίμα κρίμα και ακολουθώ όλες τις οδηγίες! Άμα δεν τόχεις ...
Φτιάχνω όμως λαμπάδες και τις χαρίζω σε φίλες και φίλους. Μαζί με τη φίλη μου φτιάξαμε τουλάχιστον 50 φέτος και πολύ χάρηκα που οι παραλήπτες συγκινούνταν γιατί τους θύμιζα τα παιδικά τους χρόνια, άσε που οι περισσότεροι δεν έχουν πια νονά. Τέλος πάντων να'σαι γερή κι ευτυχισμένη να χαίρεσαι τον άντρα σου και Καλή Ανάσταση

dromaki on 16 Απριλίου 2009 στις 9:14 μ.μ. είπε...

Mπορεί να κουράστηκες αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε:))
Kαλό Πάσχα Ασπούλα.Νάσαι γερή και δημιουργική.

πουαντερι on 17 Απριλίου 2009 στις 1:20 π.μ. είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!
Με Αγαπη και Υγεια!!!!

eirini on 17 Απριλίου 2009 στις 5:37 π.μ. είπε...

Άσπα μου, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσεις όμορφα! Να ξεκουραστείς και να χορτάσεις την οικογένειά σου και τους φίλους σου! Τις θερμότερές μου ευχές για υγεία και αγάπη!

Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

Κόκκινη Ομπρέλα on 18 Απριλίου 2009 στις 9:33 π.μ. είπε...

Τι τυχερή που είσαι που πηγαίνεις σε τέτοιο σεμινάριο!
Υπέροχα!
Τα τσουρέκια μοσχομύρισαν μέχρι εδώ! Καλή Ανάσταση! Να περάσεις όμορφα!
Σε φιλώ!

ΑΧΤΙΔΑ on 19 Απριλίου 2009 στις 8:47 π.μ. είπε...

Καλέ τι χρυσοχέρα είσαι;Χριστός Ανέστη φίλη μου ,εύχομαι και του χρόνου γεροί και αγαπημένοι.

XRYSOULA on 19 Απριλίου 2009 στις 1:21 μ.μ. είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και όμορφες στιγμές Ασπα μου.
Φιλάκια.

"ζαχαρούλα.." on 22 Απριλίου 2009 στις 1:39 π.μ. είπε...

πω πω.. όλα τα προλαβαίνεις???? πως είναι δυνατόν????????????????

χριστός ανέστη!!φιλάκιαααααααα!!!

XRYSOULA on 24 Απριλίου 2009 στις 10:49 π.μ. είπε...

Ασπούλα μου καλησπέρα!!!!

Σοφία Αρμελινιού on 27 Απριλίου 2009 στις 2:10 μ.μ. είπε...

Χριστός Ανέστη!
Με πήρε η μυρωδιά....

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 28 Απριλίου 2009 στις 9:55 π.μ. είπε...

πού χάθηκες Άσπα; τόσο ωραία ήταν η Τρίπολη;

XRYSOULA on 28 Απριλίου 2009 στις 10:06 π.μ. είπε...

Ασπύλα μου που είσαι?

XRYSOULA on 28 Απριλίου 2009 στις 10:13 π.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
πουαντερι on 30 Απριλίου 2009 στις 4:15 π.μ. είπε...

Τι εγινε καλεεεεεε!!!!
Ολα καλα;
Μηπως απο το πολυ πλασιμο των κουλουριων δεν μπορεις να σηκωσεις τα χερια σου βρε;!

Αντε βρε παιδι μου σε ΠΕΘΥΜΗΣΑ και δεν βρισκω και το τηλεφωνο......γμτ!

XRYSOULA on 2 Μαΐου 2009 στις 2:08 π.μ. είπε...

Καλό μήνα Άσπα.
Ελπίζω όλα να είναι καλά.
Περιμένω νέα σου.
Φιλιά.

eirini on 2 Μαΐου 2009 στις 7:01 π.μ. είπε...

Καλό μήνα Άσπα μου!!!
Πού είσαι καλέ;;; Σε κατάπιε η κουζίνα;

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 4 Μαΐου 2009 στις 12:17 π.μ. είπε...

αγαπουλες μου καλα ειμαι εχω πολυ δουλεια ομως στο γραφειο και δεν εχω προλαβει να σας πω τα νεα μου, εχω βγαλει κι ενα σωρο φωτογραφιες, μακαρι να τα καταφερω και σημερα

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare