Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Το εργαστηρι μεσα απο τα δικα μου τα ματια

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 7:08 π.μ.
καλησπερα - καλησπερα,
επειδη πολλοι με ρωτατε για το εργαστηρι που αναφερω συχνα, σκεφτηκα πως οφειλω στο χωρο που με κανει να νιωθω δημιουργικη , μια αναρτηση .
Θα τα παρω ολα απο την αρχη και θα σας παρουσιασω τον χωρο αυτο μεσα απο τα δικα μου τα ματια.
Ηταν τελη Σεπτεμβριου οταν αναφερθηκε μια συναδελφος μου σε ενα σεμιναριο κοσμηματος που ειχε παρακολουθησει περυσι στο εργαστηρι Μορφες. Μας ειπε λοιπον πως προκειται για εναν ομορφο χωρο ο οποιος οργανωνει διαφορα σεμιναρια . Ετσι ξαφνικα πηγα κι εγω και τη ρωτησα
- τι αλλα σεμιναρια κανουν?
-να σου δωσω το site να μπεις για να δεις καλυτερα μονη σου
Μπηκα κι εγω λοιπον , και μου εκανε εντυπωση η κατασκευη και διακοσμηση κεριου, ημουν αναποφασιστη να παρω τηλεφωνο να μην παρω τι να κανω? Μωρε δε παιρνω τι εχω να χασω?
Ο λογος που ημουν αναποφασιστη ηταν το οτι ποτε μεχρι τωρα δεν ειχα ασχοληθει με κατι χειροποιητο εκτος απο την μαγειρικη , μα με τιποτα αλλο, ουτε και στο σχολειο εκανα κατι ιδιαιτερο, περισσοτερο ελευθερη ωρα εβλεπα την ωρα των καλλιτεχνικων παρα δημιουργικη ωρα.Πηρα λοιπον, τηλεφωνο μουεξηγησαν καθε απορια που ειχα και το μονο που εμενε ηταν να παω απο εκει για την εγγραφη.
Το ειπα στην μητερα μου να πας εγω θα στο κανω δωρο .
Και πηγα , φτανω λοιπον εξω απο το εργαστηρι , μα να χτυπαει η καρδια μου σαν τρελη , ντρεπομουν να μπω μεσα κι αν δεν τα καταφερω κι αν δεν εχω καλλιτεχνικη ταση?, καθησα κανενα τεταρτο στη γωνια για να αποφασισω τελικα τι ηθελα να κανω (αυτο δεν το εχω πει στη δασκαλα μου, τωρα θα το μαθει ομως).Και πηγα μπηκα μεσα και μαγευτηκα απο το χωρο , ολα παραμυθενια λες και ημουν αλλου και οχι στο κεντρο της Αθηνας , και γραφτηκα...
Ξεκινησαν τα μαθηματα , τα οποια ειχαν οριστει για καθε Πεμπτη (3ωρα) ημασταν 5 παιδια 1 αγορι και 4 κοριτσια , δεν ξερω αν δεσαμε ολοι μεταξυ μας , αυτο που ξερω ομως ειναι οτι ολοι περιμεναμε την επομενη Πεμπτη , ολοι , ειτε για να συναντηθουμε , ειτε για να δοκιμαστουμε στη νεα μας προσπαθεια , ειτε για να δουμε τη δασκαλα μας.
Εγω προσωπικα γοητευτηκα , οχι μονο απο το χωρο αλλα και απο το μερακι αυτης της γυναικας που με την πολυτιμη βοηθεια του συζυγου της, στησανε ενα χωρο αγνωστο στους περισσοτερους (τουλαχιστον ετσι νομιζω εγω), γεματο αγαπη , γουστο και γνωσεις ,γνωσεις...
Το πιο βασικο γνωση χωρις φανφαρες , τουπε , υφος και αλλα τετοια που διακατεχουν τους ημιμαθης και ξερολες .
Οι καθηγητες ειναι ολοι προσεγμενοι και διαλεγμενοι, με τις καλυτερες γνωσεις και προυπηρεσιες καθως και μεταδοτικοτητα.
Με τον καιρο λοιπον εξοικειωθηκα σε αυτο που λεγεται δημιουργια, αγαπη για καθε τι χειροποιητο , φυσικα πρεπει να φαω πολλα καρβελακια ακομα για να φτασω εκει που θελω (δε με παιρνει και για πολλα αλλα τελος παντων).
Να σας πω και τα πρακτικα του εργαστηριου , το πιο σημαντικο ειναι πως βρισκεται πολυ κοντα στο ΗΣΑΠ των Ανω Πατησιων , αρα, λοιπον, η προσβαση ειναι πανευκολη, στο χωρο μεσα λειτουργει mini market απο οπου προμηθευομαστε τα υλικα που χρειαζομαστε για το καθε μαθημα σε λογικες τιμες , χωρις αυτο να ειναι δεσμευτικο ο καθενας δηλαδη μπορει να αγορασει τα υλικα του απο οπου θελει , υπαρχει παντα ζεστος καφες , η καθαριοτητα δεσποζει παντου,και το χαμογελο ρε παιδια ,ειναι παντα εκει, με το που ανοιγεις την πορτα, παντα εκει το ατιμο , τις περισσοτερες φορες υπαρχουν γλυκα η΄αλμυρα που φερνει ο καθε μαθητης -δημιουργος . Ολοι μοιραζομαστε τα πραγματα μας , δεν υπαρχουν αυτες οι βλακειες αυτο ειναι δικο μου , εφερα εγω, τωρα ειναι η δικη σου σειρα και αλλα τετοια μιζερα συναισθηματα και κακομοιριες.
Εγω το σεμιναριο του κεριου το τελειωσα και μπορω να πω οτι εμαθα και ξερω πως αν εχω καποια απορια η Βαρβαρα θα ειναι εκει για να μου τη λυσει.Αυτο το τριμηνο κανω χρηστικα αντικειμενα και faux bijoux , αλλη μαγεια. Λοιπον κι επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχεια μπορειτε να κανετε click Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Μορφές για να δειτε ακριβως τι προσφερει το εργαστηρι. Να ξερετε πωα θα χαρω να δω καποια απο εσας στο εργαστηρι μας.Και θα σας πως κατι που μου ειπε η Βαρβαρα μας <<οποιος ανοιγει αυτη την πορτα δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι καλλιτεχνης>>
Σας φιλω εως την επομενη φορα!!!!!


Υ.Γ. τα γερανια στο site με παρακινησαν

14 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ on 19 Μαρτίου 2009 στις 8:19 π.μ. είπε...

Μπράβο στην δασκάλα σου που σε έκανε να αγαπήσεις τον χώρο και όσα αυτός περικλείει.
Θα μπω να χαζέψω με την ησυχία μου το site και ... που ξέρεις καμιά φορά ......

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 19 Μαρτίου 2009 στις 2:35 μ.μ. είπε...

Πιστεύω ότι κάθε χώρος δημιουργίας πρέπει να' χει αυτή την όμορφη καθησυχαστική ατμόσφαιρα που να σε κάνει να θες να ξαναπάς και να χαίρεσαι όταν βρίσκεσαι εκεί. Προσπαθώ να κάνω την τάξη μου έτσι. Δεν τα καταφέρνω πάντα...

ΑΧΤΙΔΑ on 19 Μαρτίου 2009 στις 11:55 μ.μ. είπε...

Χαίρομαιο αφάνταστα όταν βλέπω άτομα που αντί να χάνουν το καιρό τους εδώ και κει τον χρησιμοποιούν δημιουργικά, έχω τη φίλη μου Μαίρη που πάει κάθε Πέμπτη εδώ στη Θεσσαλονίκη σε ένα τέτοιο και κάνει ένα σωρό πράγματα.

Πλεκτο Εγκωμιο on 20 Μαρτίου 2009 στις 12:39 π.μ. είπε...

Ασπα καλημέρα! μπόρω να σου πώ οτι ενθουσιάστηκα απο το εργαστήρι αυτό!! Δεν μπόρούσα να φανταστώ οτι υπάρχουν τέτοιοι χώροι!! Σίγουρα θα τούς επισκεφτώ! Φιλιά πολλά

ΑΓΓΕΛΙΚΗ on 21 Μαρτίου 2009 στις 1:25 μ.μ. είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΤΙΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΓΑΙΑ

Δημιουργία on 22 Μαρτίου 2009 στις 11:07 π.μ. είπε...

Το περιβαλλον παιζει σημαντικο ρολο για ο,τι κανεις και ειδικα οταν προκειται για εργαστηρι που πας για να μαθεις καποια πραγματα.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:49 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
περιμενω να σε δω στο εργαστηρι που ξερεις καμια φορα ε?

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:50 π.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
παντα η προσπαθεια αμοιβειται οποτε χιλια μπραβο για αυτο που προσπαθεις, αυτο και μονοα υτο ειναι που μενιε στα παιδια η προσπαθεια του δασκαλου

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:51 π.μ. είπε...

@αχτιδα
αυτος ακριβως ηταν ο λογος που αποφασισα να παω στο εργαστηρι , το να χανω το χρονο μου εδω κι εκει

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:52 π.μ. είπε...

@Πλεκτο Εγκωμιο
εμεις τα ειπαμε κι απο κοντα θα βρεθουμε στο χωρο της μαγειας συντομα
καλη εβδομαδα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:53 π.μ. είπε...

@ΑΓΓΕΛΙΚΗ
καλως την και παλι , μου αρεσει να εκφραζομαι ετσι , νομιζω ειναι κατι που εκανε και η γιαγιουλα μου , εκεινη δεν εγραφε απλα ηταν χειμαρρος οταν μιλουσε , το κοριτσι μου , ποσο μου λειπει!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 23 Μαρτίου 2009 στις 3:54 π.μ. είπε...

@Δημιουργια
το περιβαλλον που επιλεγουμε να περναμε την ωρα μας ,οπως σπιτι, δουλεια , εργαστηρι , ωδειο και οτι αλλο κανει ο καθενας , δειχνει νομιζω ποιοι ειμαστε

RedHat on 26 Μαρτίου 2009 στις 2:06 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα,χαιρομαι που σε γνωρισα (μεσω της πουαντερί), και που μας αρέσουν τα ιδια πράγματα.
Για το εργαστήρι Μορφες, οτικαι να πεις λίγο θα ειναι.
Παρακολούθησα πριν 2 χρόνια μαθήματα κεριού και εχω να πώ οτι η Βαρβάρα μαζι με τον άντρα της ειναι καταπληκτικοί άνθρωποι.Ικανοί, με γνωσεις και καθόλου τουπέ.
Να εισαι καλά.
Καλο βράδυ

Ρούλα on 29 Μαρτίου 2009 στις 1:40 μ.μ. είπε...

Μπραβο Ασπούλα, καλύτερα δεν θα μπορουσες να τα πεις! Με καλυψες απολυτως!

Πιστευω οτι ολες ετσι νιωθουμε για τις Μορφες, την Βαρβαρα και τον Ορεστη.

Να ειμαστε καλα να μαθαινουμε πραγματακια!

Αντε θα τα πουμε την Τεταρτη στο μαθημα!

Φιλια

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare