Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

καλημερα-καλημερα

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:55 π.μ.
καλημερα καλημερα, ειμαι χαρουμενη επιτελους!!!!!!!!!!!!!
πηγαμε στο καινουριο μας σπιτι , ενα υπερυψωμενο ισογειο, φωτεινο, καθαρο και μεγαλο, περιπου 100τ.μ. Μετακομισαμε το Σαββατο , ηρθαν με το ανεβατοριο τα κατεβασαν ολα απο τον 5ο και φυγαμε , τακτοποιηθηκαμε αρκετα, μονο καποια ντουλαπια στην κουζινα λειπουν και ενα σωρο ασιδερωτα ρουχα, θα τα φτιαξω ολα ομως. Η Φιονα εχει τρελαθει τελειως , οποιος περναει τον γαυγιζει δε βαζει γλωσσα μεσα της , το κοριτσι μου, ειχαν κολλησει πανω στο τριχωμα της ταινιες συσκευασιας και της το εκοψα με το ψαλιδι, αλλα δεν καταφερα και πολλα , θελει κομμωτηριο κι αυτη . Ολα ειναι πολυ ομορφα , εχω χασει αρκετα μαθηματα απο τις βελονες και το εργαστηρι αλλα απο σημερα τα κεφαλια μεσα, με βαλανε στην πριζα τα κοριτσια απο το εργαστηρι , να παμε και για βελονακι στο Kangaroo , αλλο που δεν ηθελα κι εγω κι ετσι την Παρασκευη ειναι το πρωτο μας μαθημα, δικηγορο θα μου στειλει ο αντρας μου , κατευθειαν,τι να κανω ομως? αφου μου αρεσουν ολα αυτα εγω φταιω? ολα καλα λοιπον , μακαρι να κρατησει για πολυ, ολο αυτο .
Σας φιλω .

18 σχόλια:

elie on 11 Μαρτίου 2009 στις 4:23 π.μ. είπε...

Καλορίζικο! Χαρά στο κουράγιο σου μέσα στη μετακόμιση να κάνεις και τα μαθηματάκια σου. Άξια!

kiki on 11 Μαρτίου 2009 στις 6:53 π.μ. είπε...

Καλή διαμονή!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 11 Μαρτίου 2009 στις 7:12 π.μ. είπε...

@elie
ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 11 Μαρτίου 2009 στις 7:12 π.μ. είπε...

@kiki
ευχαριστω πολυ , να εισαι καλα!!!

eirini on 11 Μαρτίου 2009 στις 9:12 π.μ. είπε...

Μπράβο Άσπα!!! Καλορίζικο! Εύχομαι να τελειώσεις όλες τις λεπτομέρειες σύντομα και μετά να ξεκουραστείς και να το απολαύσεις!
Πολύ χάρηκα!
Φιλάκια και στην Φιόνα!

ΕΛΕΝΑ on 11 Μαρτίου 2009 στις 9:42 π.μ. είπε...

Μπράβο, καλορίζικο!
Πολύ χαίρομαι που βρήκες κάτι που σε καλύπτει και σε ικανοποιεί!!
Σιγά σιγά θα τακτοποιηθείς τελείως με το καλό και θα ξαναβρεις τους ρυθμούς σου:)

Δημιουργία on 11 Μαρτίου 2009 στις 12:11 μ.μ. είπε...

Αντε με το καλο να τακτοποιηθεις και να αρχισεις παλι τις δραστηριοτητες σου.

Εφη on 11 Μαρτίου 2009 στις 12:29 μ.μ. είπε...

να εισαι παντα χαρουμενη,ευτυχισμενη και να χαιρεσαι το καινουργιο σου σπιτι και την οικογενεια σου.να εχεις παντα κουραγιο για να τα προλαβαινεις ολα οσα θες και πρεπει να κανεις. καλο βραδυ κοριτσι μου.
χαιρομαι και γω με τιςχαρες των νεων.

Alexandra on 11 Μαρτίου 2009 στις 2:23 μ.μ. είπε...

Καλορίζικο το καινούριο σπίτι! Αφού έκανες τη μετακόμιση, όλα τα άλλα είναι εύκολα μετά!

πουαντερι on 11 Μαρτίου 2009 στις 3:44 μ.μ. είπε...

Καλοριζικο και με το δεξι!!!!
Παντα χαρες και γελια να εχετε μεσα στο νεο σας σπιτικο και να μου προσεχεις την Φιονα.
Αυτη το φυλαει οταν λείπετε!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:05 π.μ. είπε...

@eirini
καλημερα ειρηνακι μου, πραγματικα το μονο που χρειαζομαι ειναι ξεκουραση , θεμα χρονου ειναι ομως κι αυτο.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:06 π.μ. είπε...

@ΕΛΕΝΑ
ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου
καλημερα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:07 π.μ. είπε...

@Δημιουρια
κα Κατερινα πως και πως περιμενω να μπω στο προγραμμα μου ξανα, μου ελειψαν τα μαθηματα μου !

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:09 π.μ. είπε...

@ΕΦΗ
ε και συ νεα εισαι , οπως και να εχει ομως ειναι πολυ ωραιο να χαιρονατι μαζι σου, ευχαριστω πολυ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:10 π.μ. είπε...

@Alexandra
ειναι η 6η μετακομιση , οποτε ειμαι καλα προπονημενη , αλλα εχει δικιο , τωρα ολα τα υπολοιπα ειναι ευκολα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 1:13 π.μ. είπε...

@πουαντερι
τελικα εχεις δικτυο η' ακομα τιποτα?
ευχαριστω ρε Μαρακι να εισαι καλα και οσο για τη Φιονα μην ανησυχεις καθολου , φιλια

Πλεκτο Εγκωμιο on 12 Μαρτίου 2009 στις 3:05 π.μ. είπε...

Καλορίζικο το νέο σας σπιτικό!!!

Eύκολο το βελονάκι!! Εμένα μου το έμαθε η μαμάκα μου!
Σήμερα κατέβηκα στο Kangaroo στη Σόφη και αποφάσισα και εγώ να παρακολουθήσω τα σεμινάρια για Felting!!Έσυ την Παρασκευή και εγώ το Σάββατο!!!! Φιλιά πολλά και Καλή Ημέρα να έχουμε!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ on 12 Μαρτίου 2009 στις 6:45 π.μ. είπε...

@ΠΛΕΚΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ
καλημερα να εχουμε φυσικα,η μαμα μου δεν ξερει βελονακι , μονο βελονες και κεντημα αλλα παντα ηταν πολυασχολη και δεν καταφερε να μου μαθει κριμα που δεν θα συναντηθουμε , μπορουμε να κανονισουμε ομως καποια στιγμη ε?
φιλια στον γιο σου

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare