Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 6:00 π.μ.
καλησπερα - καλησπερα , ηρθε η ωρα να σας πω και να σας δειξω πως περασαμε κι εμεις τις γιορτες , λοιπον οπως σας ειχα πει τα Χριστουγεννα θα τρωγαμε σε εμενα και περιμενα την βαφτηστιρα μου για ολες τις ημερες των Χριστουγεννων η οποια ειναι 10 ετων , της ειχα φτιαξει το δωματιο με τα δωρα της με τα ολα της, την εφεραν οι γονεις της το βραδυ της παραμονης , μεχρι να πουμε μια κουβεντα μ ετον κουμπαρο μου , πηγε στο δωματιο που θα κοιμοταν ειδε τα δωρα της , τιποτα, απολυτη ησυχια , θα μου πειτε τι περιμενα , ε πως δεν περιμενα εστω ενα ευχαριστω, ειναι πολυ ωραια κατι ρε παιδι μου τιποτα , τιποτα , μολις βγηκε απο το δωματιο ηρθε στο καθιστικο , και να κλαιει με μαυρο δακρυ , -μου λειπει η μαμα μου και μου λειπει η μαμα , ο πατερας της δεν ειχε φυγει ακομα απο το σπιτι τελος παντων με τα πολλα καθισε μεχρι την αλλη μερα το μεσημερι και ολο εκλαιγε , για να ειμαι απολυτα ειλικρινης νευριασα παρα πολυ γιατι , φεροταν ιδιατερα πονηρα , κρυφαγουμε πισω απο τις πορτες , εκανε ζημια και δεν μου ειπε τιποτα , δεν χαρηκε ουτε με τα ανιψια μας που ηρθαν το μεσημερι των Χριστουγεννων για να φαμε και για να ειμαι ακομα πιο ειλικρινης σαν γρουσουζια το ειδα, αι, στο καλο λεω πια , κανω τα παντα αγορασα του κοσμου τα πραγματα και φερεται ετσι ενω την εχουμε φιλοξενησει ξανα , ηρθε και η πεθερα μου και σταυροκοπιοταν η γυναικα , τελικα ηρθε ο πατερας της κατα τις 16.00 κα την πηρε ο οποιος μου ειπε να μην της δωσω τιποτα απο αυτα που της πηρα , για να μαθει να χανει κιολας , τωρα δεν ξερω αν εκανα καλα δεν της τα εδωσα και τα εστειλα μετα απο λιγες ημερες . Αυτα με την βαφτηστιρα , περναμε στα ευχαριστα τωρα το τραπεζι μας ηταν πολυ ωραιο , η γαλοπουλα απο την αγωνια μου να ειναι ψημενη , παραψηθηκε και εμοιαζε σαν να της ειχα κανει λιποαναροφηση , ηταν ομως νοστιμη, γεμιστη κουκλα , οι πατατες το ιδιο ωραιες αυτες δεν προλαβα να της βγαλω φωτογραφια σας βαζω τις φωτογραφιες απο ολα τα φαγητα και μετα συνεχιζω με την περιγραφη η γαλοπουλα μετα την λιποαναροφηση
χοιρινο με σελινοτορτελινια με κρεμα και μπεικονσαλατα με λαχανο , καροτο και μαιντανο σαλατα αναμεικτη μαρουλι , ροδι, σουσαμι, ραπανακι κ.α.Χριστοψωμο απο τα χερακια της μανουλας μουμιλφειγ για την ωρα του καφε φτιαγμενο απο μενα και ο Νικος σερβιρεταιμια αναμνηστικη απο το τραπεζι του σπιτιου μας

αφου φαγαμε λοιπον και ηπιαμε και τον καφε μας και το μιλφειγ και ολα ωραια και καλα ακουγα κατι σαν βροχη , ακους κατι ? λεω στον κουνιαδο μου -κατι απο το μικρο το WC μου λεει και ανοιγω την πορτα του μικρου WC και να τρεχουν τα νερα απο το παταρι και να μην σταματανε ειχε σπασει ο θερμοσιφωνας , (ευτυχως ο μικρος , που χρησιμοποιω για τα πιατα ), αντε μαζευε νερα, δεν τα πολυλογω βοηθησαν ολοι και τα μαζεψαμε , βαλαμε την πεθερα μου να απασχολει τα μικρα και μια και δυο τα μαζεψαμε. Μετα ηρθε η παραμονη της Πρωτοχρονιας και πηγαμε σε ενα φιλικο σπιτι , φυσικα και μου ζητησαν να μαγειρεψω και εγω το κατιτις μου , εκανα λοιπον αρνακι με πατατες στη γαστρα και ταλιατελες φουρνου , δεν εβγαλα φωτογραφιες παρα μονο το τραπεζι πριν φαμε , δεν αναρτω φωτογραφιες απο τα ανιψια μου και τους υπολοιπους γιατι δεν εχω ρωτησει αν θελουν, οποτε αναρτω μονο τον Νικολακη μου , και το τραπεζι των φιλων μας
Αυτα για φετος απο τις γιορτες , σας επα πως εφτιαξα προχθες δυο γλυκακια , φωτογραφιες και συνταγες αυριο .
Σας φιλω και του χρονου με υγεια .

2 σχόλια:

Δημιουργία on 8 Ιανουαρίου 2009 στις 10:07 π.μ. είπε...

Να εισαστε καλα και του χρονου τις γιορτες ολοι μαζι.Οσο για τα μικροπροβληματα, οταν περνανε ξεχνιουνται γρηγορα.

Aθηνά Π.Κ. on 9 Ιανουαρίου 2009 στις 4:53 π.μ. είπε...

Ασπούλα είσαι σίφουνας !!
Τι ανάρτηση γίγας είναι αυτή και τι ωραία φαγάκια !!
Δεν έγραφες , δεν έκανες αναρτήσεις και τις έκανες όλες μαζεμένες !!!!
Να σαι καλά να τους φτιάχνεις τέτοιες νοστιμιές , αλλά να λένε κι ένα μπράβο στην μαγείρισσα στο τέλος ή ένα καλό λόγο για αυτήν που κουράστηκε για το άψογο γιορτινό τραπέζι !!! Ααααα εγώ θέλω να μου λένε μια καλή κουβέντα, ποιά δεν θέλει??
φιλιά Σαμιώτικα

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare