Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:04 π.μ.
Αγαπημενη μου παρεα , τρεχω και δεν φτανω αυτες τις ημερες , διοτι,δουλεω και την παραμονη του Χριστουγεννων εως τις 16.00 (μας χαριζουν και 1 ωρα), και ανημερα θα φαμε στο σπιτι μου, αχ χαμος θα γινει παλι, Θα εχω και την βαφτηστηρα μου απο αυριο το βραδυ εως την Κυραιακη , της εχω μια πολυ μεγαλη εκπληξη , τις εχω παρει πολλα πολλα πραγματακια , και τα εχω τυλιξει με ωραιες κολλες περιτυλιγματος , τα εχω βαλει στη μεση του δωματιου που θα κοιμαται και ευχομαι να χαρει , θα βγαλω φωτογραφιες και θα τις δειτε. Αχ ειναι η πρωτη φορα που θα φτιαξω γαλοπουλα γεμιστη και εχω αγωνια αν θα ειναι ωραια. Ο αντρας μου λεει (διπλωματικα οπως παντα) θα ειναι τελεια, οπως ολα που φτιαχνεις . Και σαν να μην φτανουν ολα αυτα , πλεκω πυρετωδως το καινουριο κασκολ της ανιψιας μου, προκειμενου να ειναι ετοιμο τα Χριστουγεννα, και γιατι καινουριο? διοτι ηρθαν οι κουμπαροι και μου ειπαν οτι ειναι μικρο για το παιδι , αντε να το ξηλωσουμε με την κουμπαρα και πεσαμε σε αναποδες βελονιες (αχ πουαντεριτσα μου) , χαλια τα καναμε , πηγα και πηρα καινουριο νημα κι εγω, και σχεδον το τελειωνω , σιγα που δεν θα τα καταφερω , εστι το βαζω κατω ? Με λιγα λογια, αυτα για τις ημερες που περασαν , τωρα για τις ημερες που θα ερθουν , ευχομαι ολοψυχα οι φετινες γιορτες να ειναι οι πιο ομορφες για ολους μας , το αστρο της Βηθλεεμ , να φωτισει πρωτα το μαυλο μας για να καταφερουμε να δουμε το φως της καρδιας μας , να πληγωνουμε οσο το δυνατον λιγοτερο τους ανθρωπους μας (καθολου δεν γινεται, βλ. παραγοντας ανθρωπος),και να δειχνουμε την αγαπη μας , χωρις εγωισμο και φοβο. Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ. Καλα χριστσουγεννα .Για την Πρωτοχρονια θα επανελθω.

2 σχόλια:

πουαντερι on 23 Δεκεμβρίου 2008 στις 11:14 π.μ. είπε...

Ειμαι σιγουρη πως θα τα καταφερεις!!!
Σε περιμενω με αγωνια να τα πουμε....
καλες γιορτες και πολλα φιλια!

Δημιουργία on 24 Δεκεμβρίου 2008 στις 8:19 π.μ. είπε...

Καλες γιορτές, καλά Χριστούγεννα!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare