Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

με μελαχγολικη διαθεση

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:54 π.μ.

Καλημερα σε ολες σας, μια μελαχγολικη διαθεση με εχει κυριεψει σημερα φιλες μου δεν ξερω γιατι, ενω περασαμε τοσο ομορφα χθες , ειχαμε παει στο κανουριο σπιτι του αδελφου μου , τι ωραια που το εχουν φτιαξει ! μας περιποιηθηκαν , μας αγκαλιασαν , ειχαν μαγειρεψει, ειχαν στολισει το δεντρο τους , ειχαν κρεμασει τους πινακες ζωγραφικης τους , (καλλιτεχνικη φυση και οι δυο τους),μας ειχαν τα δωρακια μας , φαγαμε, ειπιαμε , γελασαμε , ολα τελεια. Εβγαλα φωτογραφιες τα φαγητα τους , για να σας τα αναρτησω , αλλα δεν εχω διαθεση για τιποτα , σημερα εχω μαθημα κεριου , αυριο μαθημα πλεκτου , και πιστευω να συνελθω , δεν λεει και να χειμωνιασει μια και καλη, να ξερω τι μου γινεται ολο πανω - κατω ο καιρος. Τελος παντων , μην σας <<ριχνω >>κι εγω , ελπιζω οταν επιστρεψω να ειμαι ευδιαθετη. Οσες δεν το εχετε κανει , μην ξεχασετε να επισκεφθειτε το καινουριο site της πουαντερι με τις δημιουργιες της , πραγματικα αξιζει τον κοπο. Σας φιλω ολες .

4 σχόλια:

Μάτα on 27 Νοεμβρίου 2008 στις 6:31 π.μ. είπε...

Καλησπέρα κι από μένα!Λίγο καθυστερημένα βέβαια αλλά σου εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου καλή αρχή για το μπλογκάκι σου.Το βρίσκω πόλύ όμορφο και ζεστό!
Νομίζω ότι μου άφησες μέηλ αλλά για κάποιο άγνωστο λόγο δεν μπορώ προς στιγμήν να διαβάσω κανένα ελληνικό μέηλ. Αν θέλεις μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου μόνο μέσω των σχολίων.
Φιλιά και καλό σου απόγευμα.

eirini on 29 Νοεμβρίου 2008 στις 4:08 π.μ. είπε...

Καλημέρα!!! Γιατί μελαγχολείς; Όλα καλά νομίζω είναι! Εντάξει... μερικές φορές όλοι έχουμε κακή διάθεση χωρίς να το θέλουμε αλλά μας περνάει γρήγορα ευτυχώς!
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!!

ΑΧΤΙΔΑ on 29 Νοεμβρίου 2008 στις 9:06 π.μ. είπε...

Λίγο αργά ήρθα φίλη μου και σε είδα λίγο στεναχωρημένη και πικράθηκα εγώ.Ο καιρός φταίει κορίτσι μου , η μελανχολία της φύσης μπαίνει στη ψυχή μας, πολέμα το φίλη μου , μη σκέπτεσαι τα άσχημα σκέψου οτι κι αυτά θα περάσουν και θα έρθουν σίγουρα καλύτερες μέρες.Όποτε θες στείλε μου μαιλ, είμαι κοντά σου για παρέα.

πουαντερι on 29 Νοεμβρίου 2008 στις 11:13 π.μ. είπε...

αχ κοριτσακι μου;! γιατι μου εισαι μελανχολικη;
κατι βαθυ θα ειναι και αμα ψαξεις ισως το βρεις.
νομιζω πως το επιασα αλλά θα τα πουμε στο mail......

σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια για το ΧΕΙΡΟΠΟΙΕΙΝ. Την Παρασκευη ηρθαμε με την ΕΥΑ στο kangaroo αλλά εσυ ειχες το απογευμα σεμιναρειο και δεν σε ειδαμε, κριμα.....

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare