Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 12:07 π.μ.

Καλημερα , αλλη μια βροχερη και χειμωνιατικη (επιτελους) μερα, αγαπω ιδιατερα το χειμωνα, κι ετσι απολαμβανω την καθε του στιγμη.
Χθες πηγα να αγορασω υλικα για το κερι , θα φτιαξουμε αυριο κερι με υφασμα, οταν τελειωσει θα το αναρτησω για να το δειτε κι εσεις , πηγα λοιπον να παρω ενα κομματι υφασμα, εχει τρελαθει τελειως ο κοσμος , <<45>> μου λει η πωλητρια η οποια ετρωγε και πατατακια την ωρα που με εξυπηρετουσε, <<το θελω για να φτιαξω κατι σαν χειροτεχνια>> της λεω και<< δεν θελω να ειναι ακριβο>>, με τα πολλα , μου εδειξε ενα με 14 € το μετρο , ωστοσο συνεχιζε να τρωει πατατακια,<< ενταξει αυτο>> της λεω , <<ενα μετρο θελω>> , οσο για τον ταμια που μαλλον ηταν ο ιδιοκτητης του μαγαζιου , <<εχετε ψιλα?>> οχι του λεω και του δινω 50€ , μα του ενα ευχαριστω , ουτε ενα χαμογελο και μετα παραπονιουνται για την κριση , αν δεν βιαζομουν γιατι ηθελα να παω κι αλλου θα εφευγα,χωρις να παρω τιποτα, να τονισω πως το μαγαζι ηταν αδειο. Τι να πω ? πολυ μυαλο θελει να καταλαβουν οι μαγαζοτερες πως ενα χαμογελο ζεστανει τον πελατη?.Μετα ειχα νευριασει κι εγω, και πηγα στο Kangaroo , χαμογελα, γελια , ωραια πραγματα , πηρα και νηματα και βελονες 7 νουμερο,<< Θεε μου, σαν υδροσωληνες ειναι >>, τα πηρα κι εφυγα , γυρισα σπιτι, ειδα λιγο τη Φιονα , και μετα πηγα στο S.M. , 19.45 ημουν σπιτι . Μαγειρεψα τσιπουρες ψητες και κουνουπιδι σαλατα . Με πηρε και η φιλη μου τηλ , η οποια παει στο καινουριο της σπιτι το Σαββατο και εχει πολλη χαρα , κι εγω χαιρομαι για εκεινη , της αξιζει, κι ετσι εχουμε κανονισει το Σαββατο να παμε στην λαικη και μετα να δουμε κατι φωτιστικα που θελει , θα κανουν την μετακομιση και το βραδυ θα συναντηθουμε στο σπιτι μας , για να τα πουμε λιγο μιας κι εχουμε καιρο να τους δουμε. Θα παντρευτει η φιλη μου, ποτε ακριβως δεν ξερω αλλα νομιζω το μαγειρευουν σιγα σιγα, την ξερω απο το σχολειο σχεδον 20 χρονια, και οπως καταλαβαινεται την ποναω ιδιαιτερα , αν με αφησει το Σαββατο, θα αναρτησω φωτογραφιες για να την δειτε κι εσεις, ειναι πολυ ομορφη , σημερα σας μιλησα για την μια φιλη μου, βεβαια ειναι πολλα ακομα που δεν σας εχω πει αλλα δεν χανομαστε , εχω κι αλλη μια που αγαπω πολυ , αλλη φορα θα σας πω για εκεινη. Σας αναρτω κια μια φωτογραφια που εστειλε μια φιλη μου , ειναι η κοριστοπαρεα μας.
Φιλια ως την επομενη φορα.

5 σχόλια:

πουαντερι on 19 Νοεμβρίου 2008 στις 10:50 π.μ. είπε...

ωραια σου εκατσε ο εκνευρισμος του μαγαζατορα...χα!χα! πηγες στην Σοφη!!

και η κοριτσοπαρεα σας καλη!!!!!!
σημερα λοιπον ηθελα να παω τα σκουφακια στην Σοφη και λογω της βροχης το ανεβαλα,γμτ! θα συναντιωμασταν εκει παραλιγο!

Σοφία Αρμελινιού on 19 Νοεμβρίου 2008 στις 1:27 μ.μ. είπε...

Καλώς ήρθες στο θαυμαστό κόσμο του "Μπλογκινγκ"!
Σε προειδοποιώ, ότι θα φας τρομερό κόλλημα!!! Νομίζω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου προσεχώς...
Περιμένω με αγωνία να δω τα κεριά...
Α, και το κέντημα, αν και μακρινή η φωτογραφία, φαίνεται υπέροχο. Κεντάω κι εγώ καμιά φορά...

Θα τα λέμε, λοιπόν!!!

Ανώνυμος είπε...

kaλως σε βρησκω καινουγια φιλη!!!!

ΑΧΤΙΔΑ on 20 Νοεμβρίου 2008 στις 6:47 π.μ. είπε...

Κοριτσάκι μου στη λαική υπάρχουν ρωσίδες που πωλούν κομμάτια απο υπέροχα υφάσματα σε τρομερά φθηνη τιμή, με 1 και 2 ευρώ.Εχω μια φίλη μου που ράβει και παίρνει τέτοια κομμάτια και στη κυριολεξία κάνει θαύματα.

Δημιουργία on 20 Νοεμβρίου 2008 στις 7:41 π.μ. είπε...

Tα καταστηματα που εχουν ευγενικο προσωπικο ,αλλα και ο ιδιος ο καταστηματαρχης δεν σε βλεπει με μισο ματι, ειναι λιγα δυστυχως.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare