Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 1:24 π.μ.
Καλημερα και καλη εβδομαδα, εχω πολλα νεα να σας πω. Ηρθε ο χειμωνας μου φαινεται , στην πολυκατοικια μας αναψαν και το καλοριφερ, ζεσταθηκαμε λιγακι βρε παιδι μου. Πηρα και το παλωμα απο το καθαριστηριο , και ο αντρας μου δεν ειχε σηκωμο 2 μερες τωρα. Αντε και λεω να στρωσω απο την αλλη εβδομαδα. Το Σαββατο πηγαμε στους κουμπαρους μας , ειχαμε πολυ καιρο να τους δουμε , και κανανε χαρα που μας ειδανε , ακομη και τα παιδια τους , που νομιζα πως θα μας ειχανε ξεχασει , ολο αγκαλιες και γελια, ειχαν και το τζακι και ηταν τοσο ζεστη η ατμοσφαιρα. Την Κυριακη ειχα μελαγχολησει πολυ, αλλα καποια στιγμη λεω δεν κανω ενα κεκακι μπας και ανεβω λιγακι? Κι εκανα το κεικ τρουφας της αχτιδας , τελειο για μενα , για τον αντρα μου οχι και τοσο γιατι δεν του αρεσει η σοκολατα καθολου, ηπιαμε κι ενα τσαγακι , ετσι για να κανουμε παρεα στον καιρο. Η Φιονα κοιμοταν στον καναπε , λες και καταλαβε το ζωντανο την ζεστασια . Φαγαμε ενα απλο φαγακι που μας αρεσει πολυ συκωτι με πατατες τηγανιτες που ειναι η αδυναμια του αντρα μου , κι εκανα και μακαρονια με ογκρατεν που ειναι η δικη μου αδυναμια. Ωραια ηταν. Την Πεμπτη ειχα μαθημα κεριου και πηρα και το δευτερο κερι μου, που ομως λυπαμαι να το καψω. Εκανα και μαθημα στο Kangaroo , την Παρασκευη ακους πουαντερι? μαθαμε την τρυπητη πλεξη , ωραια κι αυτη, και τα κασκολ προχωρανε για να ειναι ετοιμα τα Χριστουγεννα , οσο για το κεντημα το εχει φαει η μαρμαγκα. Φιλια σε ολες . το κεκακι πριν ψηθει
μμμμμμμμμμμμμμμμ νοστιμο φαινεται
το φαγακι μας συκωτι τηγανιτο με ελαιολαδο
πατατπυλες τηγανιτες κι αυτες σε ελαιολαδο


μακαρονια ογκρατεν αψητα

μακαρονια ογκρατεν ψημενα
τσαι,με κεικ τρουφας

η Φιονουλα μου

2 σχόλια:

πουαντερι on 17 Νοεμβρίου 2008 στις 1:07 μ.μ. είπε...

αχ μωρε ποτε θα συναντηθουμε εμεις;
μπραβο σου βλεπω τα σεμιναρια πανε καλα, και τρυπητη πλεξη;;;
τωρα για το συκωτακι ενταξυ θα παρω ενα μεζε αλλά μωρε γινεται να παρω ολο το πυρεξ με τα ωγκρατεν; ειναι βλεπεις και η δικη μου αδυναμια!!!!!
Και η δικη μου η Μιλου ολο ξαπλες και χουζουρι ειναι.

Α! μην ξεχασω;! τον καφε τον πινω σκετο με λιγο γαλα και το κεικ διπλο κομματι ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
αντε και μην σταματας,πλεκε!πλεκε!

πουαντερι on 17 Νοεμβρίου 2008 στις 1:08 μ.μ. είπε...

Καλε το κερι σου ειναι υπεροχο!!!!! ενοειται οτι δεν θα το καψεις, εχει για καψιμο απλα το ΙΚΕΑ!
τα δικα σου κρατατα οπως ειναι.

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare