Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

1η μερα στο καινουριο μου σπιτι

Αναρτήθηκε από ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ στις 2:24 π.μ.
Καλημερα , αγαπημενες μου , θελω να ζητησω την επιεικια σας και την υπομονη σας , για την εμφανιση του blogg μου , διοτι, δεν εχω και πολυ χρονο να το φτιαξω γρηγορα οπως το εχω φανταστει . Τις επομενες ημερες θα ειναι ετοιμο. Να σας πω πως , συγκινηθηκα ιδιατερα απο το αρθρο της αχτιδας για τα ζωα και πως με βρισκει απολυτα συμφωνη. Εχω ενα πενταμορφο σκυλακι την Φιονα , ειναι 7 μηνων ειναι μια μικροσωμη ολολευκη χιονομπαλα ρατσας Bichon Frize , και δεν την αλλαζω με τιποτα , την λατρευουμε κι εγω κι ο αντρας μου.Επισης να σας πω πως φετος κανω μαθηματα πλεξιματος με βελονες στο πασιγνωστο καταστημα Kangaroο, κανω μαθηματα κηροπλαστικης στο πιο ομορφο και ζεστο εργαστηρι των Αθηνων <<ΜΟΡΦΕΣ>>, μαθαινω να κενταω με την πολυτιμη βοηθεια μιας συναδελφου κι αυτο που ξερω πολυ καλα να κανω ειναι να μαγειρευω , διοτι, ο μπαμπας μου ηταν μαγειρας και ο αδελφος επισης, σε ενα μεζεδοπωλειο, μεγαλωσα μεσα σε μυρωδιες σπιτικες ακομα και στην ταβερνα που ειχε ο μπαμπας μου . Ετσι λοιπον οταν μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι (για αυτο και το blog μου λεγεται μια καλη μια αναποδη), μπαινω στην κουζινα και χαλαει ο κοσμος. Μαγειρευω για αυτους που αγαπαω , και προετοιμαζω το τραπεζι του αντρα μου για την ονομαστικη γιορτη που ειναι στις 06-12 , η προετοιμασια ενος τραπεζιου ειναι μια απο τις αδυναμιες μου καθως κια το στρωσιμο του τραπεζιου ειτε ειναι καθιστο ειτε ειναι μπουφες. Σας ζαλισα , φοβαμαι και σταματω εδω προε το παρον . Φιλια σε ολες σας, καλες μου.

5 σχόλια:

πουαντερι on 7 Νοεμβρίου 2008 στις 10:46 π.μ. είπε...

Καλησπερα, χαιρομαι παρα πολυ που σε βρηκα και εγω και πολυ περισσοτερο που εισαι φανατικη του πλεξιματος.
Παω και εγω πολυ συχνα στο καταστημα της Σοφης και τωρα μαλιστα σκεφτομουνα για να περνω ευχαριστα μερικες ωρες την εβδομαδα να αρχισω τα σεμιναρια του πλεξιματος για προχωρημενες στην Σοφια που γινονται καθε τριτη πρωϊ.
Εσυ σε ποια σεμιναρια πας; μηπως εχουμε συναντηθει ποτε στο μαγαζι;
οπως και νάχει πολυ χαιρομαι που μπηκες στο club!

Μπραβο- μπραβο καλες αναρτησεις σου ευχομαι....θα περασουμε πολυ ωραιο χειμωνα εδω νομιζω.

ΑΧΤΙΔΑ on 7 Νοεμβρίου 2008 στις 12:00 μ.μ. είπε...

Είπα να κάνω ποδαρικό μα η Πουαντερί με πρόλαβε..βρε αυτό το κορίτσι πρέπει να της στείλω δώρο κανένα κιβώτιο μαλλιά για να πλέκει να ξεχαστεί.Καλώς ήρθες κορίτσι μου, καλοδεχούμενες όλες οι χρυσοχέρες να έχουμε να μιλάμε να πλέκουμε , να μαγειρεύουμε , να στολίζουμε,να δημιουργούμε.Αύριο θα πιούμε το καφεδάκι μας λοιπόν.Βγάλε την λεκτική επαλήθευση μετά τα σχόλια ..με τσατίζει

πουαντερι on 8 Νοεμβρίου 2008 στις 3:09 π.μ. είπε...

Αχτιδουλα μου και εγω συμφωνω για την επαληθευση βαριεμαι να το κανω...
τα μαλλια καλοδεχουμενα!!! να σου στειλω την διευθηνση μου;;; χα!χα!χα!

Δημιουργία on 9 Νοεμβρίου 2008 στις 9:13 π.μ. είπε...

Καλως σε βρίσκω! Καλή αρχή να έχεις και καλή συνέχεια. Ειδα ότι ασχολείσαι με πολλά δημιουργικά πράγματα και αφού παρακινήθηκες από την Πουαντερί και την Αχτίδα, πιστεύω ότι όλα θα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο! Τώρα που ήρθες στο μπλογκοχωριό μας θα τα λέμε συχνά!

Elefteria on 10 Αυγούστου 2009 στις 1:44 π.μ. είπε...

Κι εγώ πλέκω κορίτσια!
Θέλω να παρακολουθήσω μαθήματα κηροπλαστικής. Συστάσεις δεκτές!

 

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare